Jeetje arme Sem (en arme papa en mama) dat is nog best wel lang. Blijkt maar weer dat moederinstict het meestal bij het juiste eind heeft. kk, je hebt pb
Zeker leuk om allemaal terug te lezen, heel ander leven als nu he hihihihi De spanning als iemand weer richting het ZH ging of thuis op de VK zat te wachten!
jemig jij bent ook een nachtbraker zeg! Valt me op dat velen van jullie nog laat achter de pc zitten, dat trek ik niet hoor.
gatver wat een nacht. kan me voorstellen hoor dat je er doorheen zit als je dat altijd maar zo ebt zou ik er ook doorzitten. misschien (let op misschien) heeft het cb nog een bruikbare tip. ik zou het zelf zo even niet weten wat dat eten betreft ja en dan van di lekkere smakgeluiden kunnen ze er soms ook bijmaken.
Verschrikkelijk meid! Ik kan mij voorstellen dat je er dan even doorheen zit! Hoe lang slaapt en eet hij dan al zo slecht! Een dikke knuffel voor jou! Ik durf het niet te zeggen, maar Marin slaapt bijna direct weer na haar voeding van 4.00 uur.
hoe lang heeft ze dan voor de fles van 4 ook nog maar weer geslapen? misschien eventueel toch een beetj nutriton erin doen. of het toch nog even de tijd geven om an de fles te laten wennen.
Misschien ook een beetje gewenning? En als je haar nog even laat? Gaat ze dan een brandweeralarm imiteren of blijft ze pruttelen? Misschien als je haar laat liggen dat ze zelf weer in slaap valt? Wel lekker dat je kon blijven liggen.
Heerlijk he die schaterlachjes! Nilo doet het nu ook sinds het weekend, moet er zooo om lachen He gat, dat is best pijnlijk een ingegroeide nagel..ben je al bij de HA geweest want dat kan nog flink gaan ontsteken hoor