Dat zal ik vannacht dan proberen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel snel heen ga als ze geluidjes gaat maken en ze huilt niet echt oorverdovend. Meestal probeer ik het eerst nog wel met een speen, maar dat lukt dus niet echt.
He balen meid dat het zo rot is gegaan Kan mij voorstellen dat je er helemaal doorheen zit, want zo krijg jij ook helemaal geen nachtrust..
Jemig meid wat een rotnacht zeg! Roan komt soms 's nachts nog maar is na zijn voeding altijd weer weg te leggen gelukkig. Misschien is een bakerzak wat voor jullie? Dat is een stapje voor inbakeren, een slaapzak zonder armsgaten, dan slaan ze zichzelf minder snel wakker met de armen. Ik ga pas bijvoeden met 6 maanden. Ben zelf van mening dat ze het eerder niet nodig hebben. Bovendien is dat het advies bij exzeem/allergie in de familie en dat volg ik dus. Dat eten uit de mond kijken geloof ik zelf niet in, want ze hebben nog nooit eten gehad dus ze weten niet wat het is. Bovendien zijn kindjes op deze leeftijd in hun orale fase dus ze willen alles in hun mond stoppen. Maar jij gaf toch fles? En dan is het toch bijvoeden met 4 mnd?
Nou we zijn weer vriendjes hoor, alleen is het nog niet uitgepraat! Heb hierdoor slecht geslapen dus voel mij nu een beetje brak, maar dat trek vanzelf wel weg en vanavond vroeg mijn bedje in!
hoi meiden, hier ook een slechte nacht... Jurre kwam om 2.45 uur (hij komt al 3,5 week niet meer 's nachts) heb hem toen eten gegeven en daaf een luier (daaaf gaf hem, kreeg hem niet )Daarna wilde hij echt niet meer eten maar wel echt ge[robeerd, bijna mijn borst in zijn mondje geduwd, dus leg hem weg... huilen na 15 minuten nog niet over, dus toch maar gepakt... wil die eten! Daarna door t verkoudheidje was die wat snurkig en snotterig als ik m neerlegde, dus hen hem even rechtop tegen mijn schouder aan in slaap laten vallen... was dus inmiddels 4 uur toen ik m weg kon leggen... en hij was om kwart voor 7 weer aan t huilen... zo sneu die verkoudheid, hij zit echt niet lekker in zijn vel... straks komt mijn moeder ons ophalen en gaan we samen langs mijn oma... ga echt niet te lang blijven! liefs rensie
is al aan het ontsteken en de huisarts zei dat ik ff een weekje moest weken in soda of biotex. want als hij het eruit gaat snijden, heb ik kans dat ik 4 weken moeilijk (tot bijna niet) kan lopen volgens mij en dat wou hij me niet aandoen met mn kleine meisje..
Denk inderdaad gewoon ff laten huilen. Deed ik laatst.. Esmée huilde rond 2 uur en had nog echt GEEN zin om eruit te gaan Heb ik haar ff laten huilen, ben ik in slaap gevallen en Esmée dus ook. Toen heb ik haar 's ochtends om 9 uur wakker moeten maken!
was ook alleen maar omdat ik bij wou zijn hoor, want eigenlijk had ik al in bed willen liggen. plus wat ook wel hept is dat remco 9 van de 10 keer de laatste fles geeft en ik dan dus nog een beetje tijd heb voor mezelf. dus als ik wil forummen of slapen dan kan ik kiezen hij redt zich maar dan
o ja en het scheelt ook wel of je kindje doorslaapt en tot hoe laat. want als je er vroeg uitmoet dan ga je er ook vroeg in
ze heeft nog steeds donker haar, maar wordt steeds blonder. ( ik was ook superblond met pijpekrullen als klein meisje..)
Oh ik niet, ik kan dan echt niets naar binnen krijgen ook geen drinken ofzo. Ben helemaal niet snel boos maar als ze mij zover hebben, ppfff dan valt er echt geen land met mij te bezeilen.
ben er maandag mee begonnen.. maar heb het idee dat het iets werkt nu. maar toen dat jongetje er gister op ging staan, knapte de ontsteking dus. maar de dokter zei dat dat niet erg was..