Met een trouwfeest moet je doen wat jullie graag willen als je het geld er voor hebt. Je trouwt maar 1 keer als het goed is
en dit dan je zult het maar hebben het zal er vast niet uitzien http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/338 ... ling?.html
goeiemorgen dames, mika is zich al lekker een half uur alleen aant amuseren in de box en volgens mij vind ie het wel 'kaasje'. hij is aant praten en aant lachen en aant doen, zo leuk! gister was het ook bijna schaterlachen bij hem, weet al niet meer wat ik deed maar blijkbaar was het zo grappig . echt een lief kereltje, moet nog eens de batt. van de digitale opladen maak ik een filmpje van hem.
zo klaag ik ook helemaal niet, maar 6 keer per nacht eruit is echt niet vol te houden als je ook nog moet werken overdag
nou kan nog wel wat links plaatsen, maar doe ht niet. kan dan nl heel wat doen waar mij de ogen weer vanuit de kassen rollen. had l een poosje niet gelezen op nu.nl bij de rubriek opmerkelijk en dan ze je toch ineens weer heel wat rare dingen staan hoor. net als de site waarmaarraar trouwens. moet zo denk ik ook jaggle maar weer eens bekijken
Roan word soms nog 1x wakker en soms slaapt hij door dus over hem heb ik niet te klagen. Helaas heb ik een peuter die z'n hele leven al slecht slaapt, en de afgelopen weken is het weer helemaal prut met hem :x Dus ik ben maar al te blij dat ik nog niet hoef te werken.
WHAHOEEEEEEEE Roan's heupfoto gaf geen aanwijzingen tot heupdysplasie, dus hij hoeft geen spreidbroek. Ben zooooooo blij
dat is idd dan fijn als je nog niet hoeft te werken bij mij gaat 's morgens om half 7 de wekker en als je dan 6 keer gedurende de nacht eruit moet en daarna ook nog minimaal 8 uur moet werken nou dat gaat echt niet lang goed hoor!
oh trouwens, toen we mika naar mijn schoonouders gingen brengen kwam net de buurvrouw voorbij, dus zij meteen: 'ohh nu moet ik toch weer even kijken!' (dacht bij mezelf kakelkip) toen ze aan kwam bleef ze op een meter afstand en ging ze vooroverhangen en mika zag haar en begon meteen te huilen, dus de buurvrouw liep meteen weer weg, mijn moeder en ik moesten echt moeite doen om onze lach in te houden, toen zette ik mika in de auto en proessten we het uit. dus ik zeg tegen mika: 'zo ik ben trots op jou! jij bent echt mijn zoon )
oh ja en nog iets, leon vloog vannacht weer op in bed, hij was weer aant dromen ging over roken ofzo, dat er iemand bij ons in huis rookte en dat ik zei dat het mocht ofzo? maar hij was dus kwaad en ik proberen hem wakker te maken maar hij werd alleen maar bozer, en ik meer chagerijniger want het was half 3, en om 4 uur sliep ik nog niet, als ik dan eenmaal wakker ben val ik ook niet snel meer in slaap, tegen half 5 ben ik denk ik in slaap gevallen en om half 7 ging leon zijn wekker, toen begon om half 9 de school (wij wonen recht tegenover de basisschool) dus om kwart over 8 al die kindjes en moeders bij ons tegenover en toen om 9 uur kwam de vuilniswagen, toen ben ik maar opgestaan en mika opgehaald