ja haar kamertje zit aan de onze he en de "deur" het gordijn doe ik nooit dicht ik vond het wel uhh.. wennen zo groot lijkt het nu
He meiden, even snel een berichtje vanuit het ziekenhuis. Sem slaapt nu eventjes. en kan ik even een frisse neus halen! Hij slappt goed ´snachts alleen wer wat krampjes. Vanmiddag om 20 over 1 de echo! Ik ben heel beneiuwd wat daar uit komt! verder blijft hij maar lachen en brabbelen! Het is een heeerlijk mannetje en de zusters vinden hem ook helemaal top! Nou ik ga er even weer vandoor! Beankt voor al jullie lieve reacties! Dikke knuffel voor jullie en buddy bedankt voor alles doorgeven! Liefs
waar de wieg staat staat nu het ledikantje, en in de linker hoek staat ons bed, dus of ze bij ons slaapt? haha best wel eigenlijk
zow net een afspraak gemaakt voor de tandarts voor leon en mij. leon zit nu nog bij een andere en hij wil graag bij mij aangezien hij die tandartsen maar niks vind
oh ja, klopt.. ja, het lijkt wel groot inderdaad.. nu ligt er een klein meisje in een groot bedje i.p.v een groot meisje in een klein wiegje.. (tenminste, zo voelde het bij mij...)
he meid, sterkte ermee! en gelukkig dat hij er dan nog zo vrolijk onder is. hoop dat de echo positief is!
Ik ben ook snel hoor 's nachts als Joost begint te jammeren, om dezelfde reden. En om die reden heb ik Joost vaak 's avonds tot zijn laatste fles in de box beneden liggen bij ons....zodat Rick gewoon lekker kan slapen!