dat viel mij ook al op daarom had ik die 2e ernast gemaakt om t kijken of er een grotere groep op af zou komen, maar ook die valt me wat tegn
ik zat natuurlijk ook weer op de verkeerde pagina's te kijken en dan linken aan te klikken zat toen dus even met tranen in de ogen en een flinke brok in de keel. verder is het niet echt mijn ding
bij mij is het ook een van de grootste redenen dat ik momenteel niet wissel (en het verhuizen natuurlijk weet nu wat ik heb) baal er namelijk vaak van dat ik het in mijn schoenen geworpen krijg dat ik niet flexibel ben terwijl zij juist nooit vragen terwijl ik het vaak genoeg aanbied en dan nog veel meer van ie kleine dingen. maar het werk zelf vind ik wel heel leuk. dus laat ik het anders formuleren ALS ik een andere baan ga zoeken dan zit ik met hetzelfde probleem, want ook hier zijn maar weinig vacatures die mij aanstaan
och ja, wil ook kijken of ik evt voor mezelf kan beginnen met een nagelstudio of zo, maar zijn nog maar ideeen
heb mijn bericht truwens aangepast net. maar een eigen studio zou je lekker aan huis kunnen doen dus nog makkelijker. en ideeen zijn er om uit te bouwen en te gaan proberen toch
ja het is dan keuzes maken. ik vind het ook moeilijk om te moeten switchen als je al een baan hebt, je weet nooit wat je krijgt ed. maar nu vind ik het moeilijk om werk te vinden, ben nu gewend om lekker thuis te zijn en ik kan per direct beginnen, dus stel dat ik nu werk vind zou ik ip morgen al kunnen beginnen. maar goed, eerst maar eens kijken wat man lief zegt over een 2 de auto
ja nou ik was meer aant denken om gedeeltelijk thuis gedeeltelijk bij mensen thuis, beetje service, de een wil het wel thuis de ander niet. doe ik 1,5 thuis, 1,5 dag bij mensen ofzo. maar is nog allemaal erg onzeker en erg in grote lijnen
jahoe, het doekje is binnen.. ben benieuwd hoe hij erop reageert... daniëlle, als je er dan ook nog bij gaat knippen?
wat super! ben ook benieuwd hoe hij reageerd . ja nou dat is ook een probleem, ben al 4 jaar uit het kappersvak, dan zou ik weer cursussen moeten volgen en alles, en vind nagels een heel stuk leuker dan knippen.
tegen beter weten in net gebeld met het CB over het rare slaapgedrag van Rihanna..... Van hun moet ik 's nachts gewoon 6 keer het bed uit om Rihanna na 10 minuten huilen een speentje erin te doen en gerust te stellen en dan weer alleen te laten. Huilt ze dan weer, dan weer het hele riedeltje doen....en dat gewoon dan 6 keer per nacht? Ik moet de volgende dag wel weer werken... is dit nou een goede oplossing? (lijkt mij toch niet) PS en ik mocht haar na de voeding ook geen 1,5 beneden houden maar moest haar na een uur weer in bed leggen en Nutrix in de laatste fles doen mocht ook niet....
Hallo allemaal, Ben weer effentjes online. Gisteren geen tijd gehad en vandaag ook nog niet eerder. Ga dus ook niet terug lezen, want het zijn weer mega veel pagina's. Gisteren met Merel bij het CB geweest. Zoals jullie in het onderschrift kunnen lezen, was ze weer lekker gegroeid. Ook heb ik een verwijsbrief meegekregen voor de kinderfysiotherapeut. Dit i.v.m. de voorkeurshouding van mevrouw. Ze ligt echt meestal met haar hoofdje naar rechts (voor haar rechts). En ook kijken doet ze meestal die kant op. Met als gevolg dat haar hoofdje toch wat platter wordt daar. En volgens die arts daar heeft ze ook aan die kant een platte wang en een plat oor, maar dat zie ik niet. Verder net een gesprek op het KVD gehad. Op zich heel mooi en netjes hoor. Maar de gedachte dat ik haar daar straks moet achterlaten, gaf me toch wat tranen in mijn ogen . Nu ligt ze hier heerlijk in haar wippertje en mag ze zo haar flesje. Dat was het wel zo'n beetje vanuit mij. Oh ja Niesje: Bas heeft 2 foto's bewerkt. Die zal ik later ff spammen. Diegene met het zonlicht op het hoofdje is hij nog bezig. Ik weet ook niet of hij daar uit gaat komen hoor.
tjonge je mag ook niks zeg. ik zou gewoon doen wat jij denkt dat goed is. ik hou mika de ene keer ook langer op als de andere keer hoor. en heb geen klagen. maar is idd erg vermoeiend als je 6 keer per nacht je bed uit moet en de dag erna moet werken
kennen jullie dit boekje? Liedjes op schoot zing en doe mee Van nature en van oudsher zingen, dansen en spelen ouders samen met hun kinderen: een proces waar niet alleen plezier wordt beleefd maar waarmee tegelijkertijd de ontwikkeling van jonge kinderen op allerlei gebied wordt gestimuleerd. Paardjerijden op schoot, slaapliedjes zingen en samen spelen, met een liedje en een spelletje gaat het allemaal vanzelf. De cursus Muziek op Schoot is voor vele hedendaagse ouders reeds een bekend fenomeen. Een cursus waarbij ouder en kind van elkaar genieten, samen muziek maken en dansen. Het boek met CD Liedjes op Schoot is gebaseerd op Muziek op schoot, waarmee u samen met uw kind nu ook thuis kunt genieten van de kinderliedjes en de spelletjes die men erbij kan doen. De liedjes zijn vlot en aangenaam om naar te luisteren, óók voor ouders. In het vrolijke en kleurrijke prentenboek staan maar liefst 46 liedjesteksten met daarbij allerlei suggesties en spelbeschrijvingen. Op de bijgeleverde CD staan de meest populaire peuterliedjes, samengesteld door een ervaren Muziek op Schoot docent. Liedjes op schoot (boek & CD) Disky Entertainment ISBN 9789078604075, prijs 14,99. vind hem zelf eeeeeeerg leuk dus je hebt een boek waarin de tekst staat en onder iedere regel staat een regel wat je daarbij moet doen. en als je het liedje niet kent dan geeft dat niet want het staat op het bijgeleverde cdtje
hopelijk komt het allemaal goed! ja kan me goed voorstellen dat je het moeilijk vind om haar achter te laten. ik zou het ook moeilijk vinden om mika daar achter te laten. dikke knuffel!
kortom je bent er weer geen f*ck mee opgeshoten. dan haal je toch gewoon lekker wel nutriton of nutrix op. meid doe gewoon wat jou het beste dunkt en laat ze bij het cb maar het rambam krijgen
nee dat ken ik niet, maar wel idd erg leuk ik zing nu voor mika in de maneschijn en dat vind hij ook erg leuk
mooi dat ze zo gegroeid is maar minder van het afgeplatte hoofdje. gelukkig maar dat ze er wel wat aan kunnen doen mocht het te erg zijn. wat kdv betreft dat went vanzelf voor haar sneller als voor jou waarschijnlijk.