Zo doe ik het nu week bij Roan (maar dan met overdag want dan slaapt Roan erg slecht) In bed leggen, 10 minuten laten, even troosten en weer 10 minuten laten. De eerste dag was ik anderhalf uur bezig en toen sliep hij een half uur Maar vandaag ging het erg goed. Maar ik kan me voorstellen dat het een drama moet zijn om het 's nachts te moeten doen. Denk dat je op een gegeven moment alleen maar boos en gefrustreerd word en daar help je Rihanna ook niet mee. Wat ik nu overdag nog wel eens doe is zijn lakentje om hem heen vouwen (niet te hoog) geeft wat meer gevoel van geborgenheid.
Zo Merel is goed gegroeid zeg! Aan die voorkeurshouding kun je zelf ook wat doen hoor. Bijv. flesje geven op je andere arm etc, vaak krijgen ze een voorkeurshouding omdat ze veel in dezelfde positie krijgen aangeboden. Wippertje die op een vaste plek staat of badje etc. Ben benieuwd naar de foto's, en ik had al gedacht dat het zonlicht moeilijk weg te werken zou zijn, maar ja niet geschoten altijd mis toch!
Ja ik ken het wel, ik heb er meegewerkt toen ik stage liep als pedagogisch werkster op de kinderafdeling in het ziekenhuis. Is erg leuk om te doen!
jammer ben ik er overdag niet bij en dit zie ik mijn schoonmoeder echt niet doen....bij haar is huilen uit bed halen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk niet van plan ben om 's nachts 20 keer mijn bed uit te gaan en helemaal niet als ik moet werken
Niels zet het van de videorecorder op de HD schijf en daar vandaan op een DVD. Het overzetten duurt zo lang de videoband duurt maar het op schijf zetten is maar een paar minuten.
Ik ga er vanuit dat je inmiddels weet wat er met Sem is. Kan iemand mij een update geven misschien als er nieuws is?
Hoi hoe is het hier? Met ons gaat t goed, we zijn terug uit Nootdorp, was erg gezellig en heb lkkr uitgerust. Ben verwend door mijn tante en me broer en heb ook mooie laarzen van ze gehad, want khad er geen geld voor en ballerinaatjes worden een btje koud. We zijn gezellie naar Blijedorp geweest, Gtje heeft de hele dag gelachen, hij vond het wel leuk zo'n lange wandeling en bij het grote aquarium kijken. Is hier nog iets gebeurd? Wil iemand anders een pbtje sturen als ik iets "moet" weten?