jawel, maar ik miste het aftelding, eh telding waarin wordt bijgehouden hoeveel maanden, weken en dagen Jurre is
Vind het ook raar hoor. Iedere dag huiswerk vind ik meer iets voor groep acht of het voortgezet onderwijs.
Belt mijn schoonmoeder net... zegt mijn man dat ze wel even langs mag komen. DAAR HEB IK NU NET EVEN GEEN ZIN IN (het mag.. het is vandaag Capslock-day ) Had ik jullie nog niet verteld, we waren vorige week op bezoek bij mijn schoonouders, zegt mijn schoonzusje: "Goh, je bent al weer heel wat kilo's kwijt" ~~genieten~~ 2 seconden om precies te zijn Want toen kwam mijn schoonmoeder met de opmerking: "Zwart kleedt ook zo mooi af" AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGHHH Zo, dat ben ik ook weer kwijt. Ga ik nu mijn man pijnigen.
Karsten begint sinds een paar dagen ook meer geinteresseerd te zijn in de box. Misschien een van de nieuwe ontwikkelingen na de groeisprong?
erg fijn zo'n opmerking! zou echt terugzeggen wanneer de zwangerschapskilo's erbij haar afzijn want die zitten er nu ook al 35 jaar aan ofzo....
Ik zie dat je nu even online bent. Ik hoop dat de echo goed gegaan is en dat hij snel weer mee naar huis mag.