Nou je bent geen waardeloze moeder hoor! Rot voor je dat het niet lekker gaat. Ik zou inderdaad even de dokter bellen en vragen om hulp. Het feit dat jij je drukt maakt over je kindjes nu betekent al dat je geen waardeloze moeder bent Dikke knuf!
's morgens bedoel je? Nou dat ligt eraan......als hij echt veel vroeger wakker wordt, dan wel hoor. En dan probeer ik overdag weer te schuiven. Ik probeer voor de ochtend aan te houden tussen 7 en 8 (maar vanochtend was 't bijv. half negen).....en dan de laatste fles tussen 10 en elf (maar niet later dan kwart voor elf).....de rest verdeel ik dan ertussen, maar hij heeft eigenlijk nu wel een goed ritme te pakken en zich daar ook op aagepast.
Ja ik merkte laatst dat ik me broek aan kon trekken zonder de knoop los te halen. En dat terwijl het een hele strakke heupbroek is Mijn zusje zei vanmiddag dat ik een kippekontje kreeg Ik heb liever dat die striemen weg gaan! Ik irriteer me er aan en ik kan er wel om janken.
Ja inderdaad ja! Mijn ene broertje moest er eerst niet echt wat van hebben (want dat is niet stoer natuurlijk ) dus hij wilde haar niet echt beet houden enzo. En laatst zegt ie'' ik geef de fles wel'' haha..Eerst vond ie het denk ik eng ofzo. Mijn andere broertje is helemaaaaaaaaaaaaaaaaaal weg van der. En de rest van mijn zussen ook (heb 5 broertjes en zussen in totaal)
Och meis toch! Niet afwachten, morgen gelijk weer bellen, en blijven bellen zovaak als nodig is. Want er is hele goede hulp waar je heel veel baat bij zult hebben! Je moet je niet waardeloos voelen, jij hebt hier niet voor gekozen en kunt hier niks aan doen! Gelukkig zijn kinderen heel flexibel....maar kan me je gevoel wel heel goed voorstellen hoor. Oh meis, ik zou je graag live even lekker willen knuffelen, maar helaas je zult het met een dikke digitale knuffel moeten doen!
Sassa echt vervelend dat t zo gaat! Je bent echt geen waardeloze moeder! Khoop voor je dat je snel wat hulp kan krijgen, zodat jij je wat beter voelt!
Zonde zeg. Naja nu is alles weer een beetje op de rit (toch??) misschien eens een poging om te stoppen
Haha meestal wel. Maar af en toe kunnen mijn zussen echt kibbelen hoor Dat zijn echt van die mutsen haha. De een zegt dan ''Ja hou Indi is goed beet joh'' De ander ''Ik weet het beter als jou hoor ik heb jullie allemaal opgevoed ''(vet overdreven natuurlijk) De een weer ''Echt niet en kijk nou naar dat hoofdje joh!'' De ander ''Bemoei je er nou niet mee'' En zo gaat dat door en uiteindelijk willen ze niet meer met elkaar praten en gaat het over hele andere dingen dan waar de discussie mee begon