Neeeeeeee zijn moeder had weer kuren en nu mocht hij niet meer bij haar wonen, lkkr dan hij baalt ook.
Ik ben dit ook helemaal niet gewend van 'm. Maar hij is ook erg druk........... Misschien dat ik 'm nog maar een keer in bad doe of zo
Ach gos die jongen word van hot naar her geslingerd Zonder gekheid; dat is wel balen inderdaad. Het voordeel is wel dat Genaro lekker vaak zijn papa ziet en jij misschien wat meer tijd voor jezelf hebt..
Haha die van mij wel. Ze zijn dan wel ouder maar het zijn inderdaad nog pubers. Zitten nog in een hele andere levensfase als ik. Maar verder zijn ze wel heel lief hoor
Ik ga Joost in bad doen en zelf wat schoons aan doen, want nou spuugt ie dus net weer Tot morgen en fijne avond nog!
Mijn moeder heeft boulimia gehad dus gewicht is een big deal voor haar. Het zit gewoon zo diep bij haar dat ze vaak niet eens door heeft wat ze zegt. Enne striae gaat niet meer weg, maar over een jaar zie je er bijna niets meer van hoor! Spreek uit ervaring
ja voor genaro en des is het wel leuk, meer tijd voor mezelf helemaal niet, alleen maar meer werk want des is een sloddervos die het woord opruimen echt niet kent of wil kennen
en weet precies wat je bedoelt, ben al jaren gestopt maar af en toe komt de behoefte aan even snel roken toch weer boven.