Als het niet gaat dan gaat het niet hoor! Ik zal eens even speuren of er iets anders leuks in mijn bestanden zit. Het valt namelijk niet mee om een peuter en een baby samen normaal op de foto te krijgen. Mmm misschien is de foto van mijn ticker wel wat.
Ik zou allang weg zijn maar ik kwam langs de bevallingslijst en ging maar even in ons oude topic terug lezen. EN dan met name mijn berichtjes over dat mijn vliezen gebroken waren...Word er weeeeeer emo van
Och meid toch! Het lijkt mij wel handig als je wat eerder hulpt krijgt! Maar je bent absoluut geen slechte moeder! Een hele dikke knuf voor jou!
Ja? Ik heb ze ook op het eind van de zwangerschap gekregen en ik kan er niet zo mee zitten, niemand die ze ziet. Ik erger me veel meer aan die enorme blubberbuik Daar kan ik wel om janken! Misschien moeten we even met z'n alleen een potje gaan janken, lucht vast op!
Lijkt me fijn om er niet mee te zitten zeg. Mijn man zit er geloof ik ook niet mee hoor (daar maak ik me dan nog het drukst om ) die vind me nog steeds mooi...Kan je je oude kleren alweer aan?
nee er staan geen foto's van mijn groep op helaas. zodra er een foto op staat waar ik ook op sta ( wat nog lang zal duren) zal ik het jullie melden
Ik zat inderdaad ook te denken aan je foto van de banner. Of heb je misschien een leuke foto waarop Damian de fles geeft aan Roan?
Lijkt mij heel moeilijk dan, gelukkig kun je er nu mee omgaan, maar het zal wel altijd een rol blijven spelen of niet?