Jeetje ik had echt heel erg braaf alles terug zitten lezen en ik wilde op wat dingen reageren. Maar toen zag ik dat Niesje online was en ben ik met haar foto's aan de slag gegaan. Vervolgens ben ik alles vergeten. Er is alleen 1 ding blijven hangen: KK had het over met haar voet in de Biotex gaan. Heb ik dat nou goed gelezen? Biotex is toch een handwasmiddel?
Ik weet t ik word een zeldzaamheid hier in de groep, maar ik geef nog de borst Ik heb echt weinig leuke foto's van hun samen. Of Roan zit onderuitgezakt of Damian trekt weer eens een gekke bek
Ja het is een rotziekte, weggaan zal het nooit maar gelukkig is het wel onder controle te houden. Ben blij voor je dat het nu zo goed met je gaat, het zal niet meegevallen zijn voor je om zwanger te zijn.
Tja helaas is mijn buik al bijna mijn hele leven om te janken geweest. Behalve toen we trouwden, toen was ik best "slank" voor mijn doen. Maar daar ga ik weer naar toe qua gewicht. TOEN kon ik het, dus NU gaat me dat ook lukken. Ik moet alleen nog de wilskracht vinden om weer te beginnen.
Essie mn tickerfoto is naar jullie onderweg! En ik ga er nu vandoor, lekker mn bedje in, weltrusten iedereen.