grmbl... Mijn internet ag er weer eens uit... Ik ga nou serieus kijken bij een andere provider... Jullie nog opties?
Vet irritant.. hoop dat het hier niet weer zo word als gister.. T was trouwens de eerste keer, maar het kan ook komen doro dat ze met de straten bezig zijn. Tele2 moet wel goed zijn geloof ik, maar dat is meer alles in een ofzo..
Het nekje/hoofdje moet ook wel een beetje stabiel zijn neem ik aan, anders swiebert dat zo heen en weer
Als zij de voeding binnen krijgt die ze moet hebben op een dag en genoeg plasluiers heeft, maakt het volgens mij toch niet uit? Mensen kunnen je snel onzerker maken hoor! Als ze honger heeft meldt ze zich wel lijkt mij.
geen idee zal het vragen aan hem. maar het is een peuter, dus het standaard antwoord zal wel 'nee' zijn
bij welke zit je? Wij zitten zelf bij tele2 en die bevalt erg goed, hebben we nu al 2,5 jaar en we liggen er bijna nooit uit.
Hier slaapt hij ook bij ons op de slaapkamer. En zelfs bijna elke nacht bij ons in bed 8). Moet het mezelf toch wat makkelijk maken met de bv 8) Waarom heeft de baby overdag boven meer kans op wiegedood dan beneden?
Zo met Esmée nr de dokter weer.. Ik haal haar net uit bed, begint madam te spugen! Dik, slijmerig en geel... Verschoon ik alles, doet ze het nog 2 keer! Je hoorde het maagje tekeergaan! Ze is nog steeds superverkouden... Niks aan. Ze ligt nu redelijk tevreden op mn arm...
Tjah weet ik niet, voor ongesteldheid is het te weinig denk ik... Met de bevalling inderdaad . Het is dat ik de dagen erna krom liep en het duidelijk voelde aan mijn onderkantje . Mijn bevalling was zelfs zo makkelijk dat de dagen erna mij vies tegen vielen. Daar had ik ook nooit rekening mee gehouden. Schijnbaar dacht ik dat je na de bevalling weer de trap op en af kon rennen 8)