Miranda en Kiki welkom bij de juli mama's en gefeliciteerd met jullie wondertjes. Miran zie dat je je naam heb kunnen aanpassen.
Dag dames, ik weet niet of ze hier mee schreef, maar denk kom het toch even melden; Weethetwel is gisteravond laat bevallen van een dochtertje. Alles gaat prima met moeder en kind
Hoi hoi, Ik kom me ook even hier melden... Ik zie dat er nog niet veel gekletst wordt bij de juli mama's 2008, maar ja, we kletsen ook allemaal nog mee met de mama's die nog moeten bevallen... Zodra iedereen de kleine in de armen heeft, zal het hier wel erg druk worden..
hallo allemaal, ik meld hier ook even, ik ben 18 juli bevallen van onze zoon timo, na een zeer vlotte bevalling van 6 uur.
zo ook ik mag nu hier mee typen. ook hier plaats ik mijn bevallingsverhaal even maar hier dan mijn bevallingsverhaal. zoals ik maandag 21-7 al zei was ik gestript door vk, maar dat zette geen zoden aan de dijk. ook dinsdag bleef het de hele dag rustig. totdat het 18.30 was toen kreeg ik om de 5 min een harde buik die 1,5 minuut aanhield, maar verder geen pijn deed ofzo. om half 8 was dat nog steeds zo en zei toen als de kids in bed liggen dan bel ik de vk als het nog zo is. dus zo gezegd zo gedaan. om half 9 gebeld en na uitleg besloot de vk om er om half 10 te zijn. om half 10 was ze er ook en besloot ze om te kijken hoe het ervoor stond en had er in een dag tijd 2cm en een half verstreken bm-mond bij ze besloot om nog een keer te strippen en deze keer wat grondiger. dit heeft wel wat gedaan, maar ook maar weinig. ik en nl gewoon gaan slapen en werd om 1:30 wakker gebeld door vk, want zij was degene die niet kon slapen en vroeg hoe het was en of ze kon komen. nou om 2 uur was ze er dus en ik had nog steeds geen weeen (nog steeds regelmatige harde buiken) maar ondertussen wel weer 2 cm erbij en een verstreken bm-mond.zit nu dus op 6 cm en ze besluit om toch de vliezen te breken. om 2:15 heb ik de eerste echte wee en tot 2:50 kan ik gewoon gezellig blijven doen en dan moet ik echt gaan werken. om 3:00 zeg ik dat het begint te drukken en vk controleert maar zit op 7 cm en nog geen 5 min later hou ik het echt niet meer en mag ik toch meepersen en om 3:10 is onze dochter sam geboren. tot nog toe dus een bevalling volgens het boekje, maar om half 5 na heel wat bloedverlies (1 liter) wordt besloten dat ik in de ambulance naar het zh moet . (dit ook nav de afloop destijds bij morris) in het ziekenhuis krij ik een infuus met iets van ranadol dat zorgt ervoor dat de bm keihard wordt en het bloeden stopt min of meer. ondertussen is mij verteld dat ik een nachtje moet blijven, maar om half 11 staat de gyn naast mijn bed met gefeliciteerd met uw dochter en ga lekker naar huis, want hier doen we toch niks meer met u (nu kreeg ik toch uitgerekend de gyn die mij bij maud zo belachelijk behandeld heeft en daarom wou ik niet daar bevallen, wat dus gelukkig niet nodig was) was dus om half 1 weer thuis en kon mijn kraamtijd beginnen. nog een aantal leuke details - bij het breken van de vliezen vond sam het leuk om omhog te schieten, waardoor vk de volle lading water over haar mouw kreeg. - had nog gewoon zuurbranden tijdens de weeen - voelde sam zefs tijdens de weeen nog bewegen - de dag na de bevalling woog ik 68 kg (nu 67) en voor de zw was dat dus 84 kg ben dus 16kg afgevallen -en deze is wat minder leuk maar vk moest echt het volle gewicht en kracht gebruiken om sam naar buiten te trekken in combi met mijn persen, want ze zat met de schouders vast. maar wat wil je ook met 4300gr en 55 cm. wat heb ik eraan over gehouden - een mooie, lieve rustige dochter op de eerste plek natuurlijk - sinds vandaag weet ik dat ik een gekneusde plasbuis heb (klachten komen redelijk overeen met blaasontstekingsklachten) - en verder ben ik er heel huids van af gekomen dus geen knip/scheur en hechtingen. en kan het niet laten dus 1 spamfoto
Zo, spuit elf heeft door dat er al een topic bestaat voor ons...nou ja, ons..uiteindelijk ben ik een juni-mama geworden maar blijf wel gezellig bij jullie Hoop dat de laatste 3 zwangeren snel bevallen, dan kunnen we allemaal over hiernaartoe