Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    :)

2. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Dat schreef ik :) mijn borsten wisten niet wat hun overkwamen :). Ik denk dat hij zoveel terug heeft gegeven doordat de borst zo vol zat en dat zelfs het nemen van pauzes niet geholpen heeft. Er kwamen ook een paar flinke boeren :)

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Die heb je ook niet geleverd want je lag gewoon op de ooievaar te wachten als ik me nog een plaatje van gisteren kan herinneren. :rolleyes:

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik zou het gewoon proberen want ze zijn toch pro bv en op fles worden ze ook groot hoor.
    maar je moet de keus zelf maken

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    ze kunnen ook krampjes krijgen doordat ze teveel voormelk krijgen, geef je al blokvoedingen? of kolf je een neetje af voor je gaat voeden?
    tegen de zwaartekracht in kan ook helpen.... zo haal je je productie naar beneden en krijgt ie uiteindelijk meer het voedende melk...

zijn wat tips misschien heb je er wat aan?

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Esmée gefeliciteerd met je eerste vermaanddag!

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

bijna 5800

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Heb mijn bevallings verhaal wel in foto`s geplaatst maar nog niet "aan elkaar" komt ie!

Laat ik bij zaterdag 28-06 beginnen, Ik ging met mn schoonvader naar het ziekenhuis voor een ctg, ivm hogebloekdruk+klachten. Daar aan gekomen, ctg alles ok, gesprekje met gyn.. die dacht dus dat ik 35 weken was dus ik zeg dood leuk (ik met mijn grote mond) neee hoor 38! Dus hij OWh, dan gaan we je maandag inleiden... PANIEK.. jemig wat er dan door je heen gaat MAANDAG komt de BABY.. onze lang verwachte super gewenste BABY..

Ik naar huis, mn vriend was oud papier aan het ophalen, (gaat gewoon door) dus ik verteld toen ie thuis kwam dat maandag de baby komt! Hij ook lekker in de stress.. Wij van alles gedaan wat dan nog hoog nodig is. boodschappen enz..

Zo 29-06 na een nacht zonder slaap.. t was allemaal veel te spannend, en ik had wat krampen om de tien min.. maar goed dat waren gewoon harde buiken. Afscheid genomen van "ons" leven met zn drieen, s avonds Jor weg gebracht, was wel even emotioneel, als je van de 8 jaar 5 jaar samen hebt door gebracht, en dit ga ik ineens zonder hem doen.. dat viel me zwaar maar goed, wat moet dat moet.

Ma 30-06 DE dag dat onze baby komt! veel te vroeg wakker, we moesten er om zeven uur zijn.. nog snel de laatste kopjes afgewassen enz (t leek wel of we op vakantie gingen) maxi cosi alles stond al klaar, dus dat de auto in, en daar gingen we!

we grapten nog we gaan ons paketje halen!

6:45 Ik ga nog even over mn nek in de bosjes bij het ziekenhuis.. ochtendmisselijkheid stopt ook deze dag niet blijkbaar.

7:00 wij ons gemeld, en opweg naar de kraamafdeling! daar aangekomen kreeg ik nog een ctg van een uur (ze waren me vast vergeten ofzo) kopje thee... enz enz..

9:10 mn vliezen worden gebroken, infuus ingebracht al die dingen meer (ondertussen heb ik nog ff naar senninha gesmst)

HET GAAT BEGINNEN... met het idee dat ik om 5 uur wel een baby zou hebben.. had er reuze zin in! Kom maar op met die weeen. wij gaan dit redden..

10:10 Ik moet nog even naar de wc, want de zusters hadden zo pauze, en ik wou hun niet storen, wel al wat krampjes maar ik kwekte vrolijk en eigenlijk niks bijzonders.. Tot ik op de wc aan kwam...

Ik moest een grote boodschap, dus oke, ik zit daar (weet het allemaal niet meer precies) en wat er gebeurd joost mag het weten, t leek net de soundmixshow.. ik zit daar een minuut of 5, 10 ofzo? en het werd steeds erger, maar ik wou geen onrust stoken dus ben voor zo ver het ging terug gegaan

10:30 na een wee.. ik was mega misselijk, toch maar de zuster gebeld (mn zusje dan ik wou het niet) want dan gingen ze voelen, en ik was nog maar net bezig.. dus het kon niet meer dan 3 cm zijn, en met de gedachte dat ik deze hefigheid en pijn nog tot 5 uur moest voelen, dacht ik laaat me maar even komt wel goed! (kon alleen maar uitbrengen ik moet zooo nodig poepen)

dus zuster komt binnen, ja toch even voelen, nou jah vooruit dan maar..

En dan komt het JE MAG PERSEN! wattt? dus ik zeg ook nog dood leuk, nee hoor dat kan niet! het is nog geen 5 uur...

maar goed dan pers ik wel joh, als jij het zegt (zo voelde ik me echt) ik spuugde nog even mn appelsap over mn shirt ondertussen.. en na 13 min, was daar Ons MEISJE, DE BABY! ik was helemaal verbaast.. leek wel stoned...

was echt helemaal in de war.. en keek rond van WIE gaat mij hier uit redden? hier klopt iets echt niet! maar jah t was dus echt zo.. dus in totaal ongeveer 45 min echt een bevalling gehad.

Nou jah, mevrouw was goedgekeurd, enz enz ik weer helemaal gemaakt, en mocht douchen, dus gedoucht, gegeten, en naar huis!

en om 13:45 waren we dus thuis.. met ons pakketje..

Ik weet niet of het lang is geworden, maar dit moet het zo ongeveer zijn.

(de naweeen bleven uit, eigenlijk helemaal geen last gehad, alleen van stuwing, voelde me veel te goed, en nog steeds)

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Zo ik ben weer bijgelezen....:)

effe een domme vraag (zeker voor iemand die al zo lang hier op het forum komt ;) )....
    Hoe kan ik m'n pc zo instellen, dat ie op het mamaforum daar begint waar mijn laatste berichtje staat of daar waar ik gebleven ben met lezen?
    (moet nu iedere keer onthouden op welke pagina ik gebleven ben en met het tempo waarop er gekletst wordt en mijn 'zwangerschapsdementie' ;) is dat bijna niet om te doen.

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

happy ......
    kom op nog 1

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    klopt.. die kwam even langs ;) ik zat met wiskey in de tuin klaar :p

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dan heb ik ook nog een leuke van Maarit die de badkamer aan het poetsen is. Vooral die handschoentjes vond ze prachtig.

13. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Lekker naar Zeeland aan het Veersemeer. :)

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

:) je schrijft het wel leuk

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Zo leuk, al die kleine hulpjes in de huishouding! :D

Rick is gek op vegen, stofzuigen, swifferen en "poessen" in het algemeen :) :) :) .

16. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    ZO.... in 5 min. 125 cc gekolfd, geen wonder dat mijn mannetje veel heeft gespuugd, de kon het gewoon niet aan 8). Op naar het volgende flesje

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ben erg tevreden over Planet, nu KPN.
    Let je wel op met overstappen want dat kan niet zomaar wanneer het jou uitkomt. ;)

18. lovelykids

lovelykids VIP lid

op het moment dat je hem afsluit onder je favorieten zetten.
    zelf gebruik ik dat kladblok programma van de comp en daar maak ik ook wat notities bij zoals bijv links die ik later een keer rustig wil bekijken of daar waar de lijst stond.

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    :)

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Geweldig die schoonmakende kinderen, uitbuiten die hap ;)

D'r haar zit ook prachtig trouwens!

Share This Page