Nou zeg Ik denk ik ga even lekker rustig een ochtendje winkelen. Kom terug geen berichten in mijn mailbox, denk nog nou die zijn allemaal aan het bijkomen van gisteren. mmm half 4 nog geen berichten toch maar even gaan kijken, mag ik gewoon 24 blz gaan lezen
Nee hoor, daar doe ik niet aan. Ga niet invriezen heb ik al bedacht. Maar veel meer kwam er met kolven ook niet meer uit, dus het valt mee.
Liefst doe ik het eerste jaar Marcus helemaal niet naar het kdv... Lisette heb ik ook pas met 2 jaar naar het kdv gebracht! Maar goed ik zit in een vrij luxe positie met samen eigen baas zijn! Ik neem Marcus gewoon mee in het begin denk ik, en dan na een poosje zal ik hem ook wel naar het kdv brengen!
Lekker laten slapen! Vroeger hadden ze er ook geen wekkertje naast staan. Maar wel ff opletten of ze na zo'n lange ruk niet suffig aandoet, als ze dat wel is dan is haar bloedsuikerspiegel toch wat laag en is de tijd toch nog wat te lang voor haar.
wat oppas betreft, ik moet nog verzinnen wanneer en hoe ik weer ga werken.. Ik ga denk ik werk zoeken voor avonduren, en weekend in een winkel ofzo.. dus ben dr nog niet mee bezig geweest eigenlijk.
Ik heb nog 20 pagina's te gaan maar Damian moet nu echt uit bed dus ik ga er weer vandoor. Vanavond weer een nieuwe poging hihi
Ik deed voor ik in de kinderopvang ging werken slaapdiensten met verstandelijk gehandicapten, ik werkte 1 slaapdienst en 1 dagdienst in het weekend per week (ff zogezegd dan want ik werkte om het weekend en dan 2 dagen) en ik verdiende net zoveel als dat ik 4 dagen op het kdv verdiende terwijl ik voor mijn gevoel minder uur werkte! En Lisette ging logeren bij oma, die bracht ik om 3 uur 's middags en haalde ik rond half 11 11 uur weer op! IDEAAL!
wel zwaar, maar ideaal lijkt me.. ik wil echt geen drie/vier dagen perweek weg zijn.. k werkte in de thuiszorg, dat was ook wel handig met jor, omdat ik dan gewoon om 3 uur thuis was.. maar met novalie is dat niet zo handig. maar heb een diploma voor zorg.. dus wie weet, avond diensten bij de thuiszorg ofzo..
Dat is wel handig! maar jah t moet maar net kunnen.. Bij oma lijkt mij persoonlijk geen optie voor ons, omdat ik niet wil dat oma oma moet blijven, en geen opvoedkundige rol moet hebben. (maar dat is mijn idee) en het griezeld m toe haar een dag bij mn schoonmoeder NO way.. dan eet ik wel droog brood