Ik heb boven een link op m'n pc van goedkope kleertjes van die merken... Zal m straks even linken eerst moet ik ff weg... En op mp staan ook vaak leuke kleertjes (ook nieuw) gewoon ff oilily intikken en dan staat er een hele hoop...
senninha, heeele fijna vakantie gewenst! Ik ga afsluiten, zo koken, en vanavond opzoek naar een buggy maak jullie geen zorgen als ik morgen niet online ben zaterdag is vaak een drukke dag hier! Groetjes!
de kraamzorg zei dat het tegerwoordig juist afgeradn wordt om de schoneflessen in de koelkast te zetten. Zitten megaveel bacterieen in je koelkast.
Haha schattig, Damian klimt ook steeds in de box en gaat dan alle speeltjes aan Roan laten zien, die slaapt 9 van de 10 keer gewoon verder.
Ik ga ook afsluiten, even as the world turns kijken En dan koken! Vanavond ben ik er ook niet, ga ik even onverdeelde aandacht aan mijn mannetje geven! Dus tot morgen!
jullie zijn zoals gewoonlijk niet bij te houden! Moest meer dan 30blz bij lezen maar heb het niet gered, sorry Zijn hier overgegaan op kv omdat ik het niet trok, Julian heeft zoveel zuigkracht en mijn tepels zijn een beetje terug getrokken waardoor het echt ontzettend veel pijn deed en ik met tranen in mijn ogen zat als hij aan het drinken was. Niet zoals het hoort dus en in overleg met de kraamzorg zijn we overgegaan op kv. Hij doet het er super op! Hij heeft gisteravond om 22.00uur zijn laatste fles gehad en we hebben hem om 04.00uur echt wakker moeten maken voor de volgende fles, we mogen 's nachts er 6 uur tussen laten als hij dat red en wil en vanacht ging dat dus goed. Daarna was het rommelen maar naar zo'n nacht maakt dat niet meer uit. Hij heeft ook nog een uurtje op het aankleedkussen tussen ons in gelegen op bed en heeft zo heerlijk geslapen terwijl ik alles aan hem zat te bestuderen. Hij veranderd al zo snel! Maar het is een heel tevreden mannetje, slaapt veel, drinkt goed en laat veel scheetjes Ik voel me inmiddels ook weer een beetje mens wat ook wel weer fijn is. Alleen de hechtingen beginnen op dit moment te trekken dus dat is even wat minder maar wat ik van de kraamzorg begreep zag alles er daar beneden er netjes uit dus dat scheelt weer. Zal straks of morgen even mijn bevallingsverhaal hier neerzetten, was geen pretje maar dat kwam vooral omdat ik helemaal uitgeput was uiteindelijk! Maar dat horen jullie later dus wel. Ga nu even het eten opzetten want begin honger te krijgen!
hmmm. ik steriliseer het elke keer, ben dus de enige En als jullie ze in de vaatwasser hebben gehad, spoelen jullie ze daarna ook nog af?
Heb echt geeeeen idee. Ik heb de hele tijd aan de borst gevoed, dus hoe het met het steriel zijn is en weet ik veel allemaal wat weet ik dus niet .
Nou... mijn mannetje is na die 140 cc bv zo tevreden . Hij zat zelfs in de wipstoel echt te brabbelen . Komt wel vaak geluidjes uit hem, maar nu was hij echt tevreden. Totdat hij zich verslikte heb hem toen opgepakt, is hij in slaap gevallen en nu ligt hij weer heerlijk te slapen . Das anders wat zeg, normaal heb ik hem de helft van de tijd aan de borst omdat hij dan weer huilt of niet genoeg heeft of teveel, noem maar op. Maar goed, de ervaring is dat ik altijd te vroeg juich. Vanavond patatdag, alleen friuur durf ik niet meer ivm krampjes, dus mijn man haalt nu ovenfrietjes op.