Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

ik kolf ook vooruit, dus geef haar wat a; in de koelkadt staat.. tenzij ze nog geduldig is dan kolf ik eerst.. wat er dan over is kan de koelkast in ipv de gootsteen :)

2. mirjam2112

Leuk wat van je te horen!
    Van 22 tot 4 .. ben jaloers ;) Ben blij als t hier van 22 tot 2 is :)
    Zelf koken? :confused: Toe maar.. Doe je wel rustig aan he!

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Heel herkenbaar. Ik kan er soms flink van balen, maar ook erg van genieten en als ik dan zie hoe goed hij groeit ben ik ook wel trots dat dat komt door mijn melk :oops:
    Maar voor mij scheelt het dat ik de ervaring heb van de eerste.
    Daardoor weet ik dat de eerste tijd moeilijker/ zwaarder is, maar uiteindelijk verliep het zo soepel dat ik toch 9 mnd bv heb gegeven.

4. mirjam2112

Hoe schuin houden jullie je kleintjes tijdens de fles? Ik hou Demi altijd half schuin.. maar m'n vriend zo ongeveer rechtop :confused:
    Bij mij verslikt ze zich vaak, dan hoest ze 'n paar keer en is t goed maar ben zo bang dat ze zich dalijk echt goed verslikt en dat t niet goed komt :(

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Welke flesjes gebruiken de kolvende mama's eigenlijk? Ik heb namelijk avent maar ik heb het idee dat hij niet echt goed de melk eruit krijgt...

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah dat hoorde ik ook... Ik kook ze bijna elke dag uit, de spenen ook en dan spoel ik ze om met water...

7. mirjam2112

Ik heb medela maar bewaar t in andere flesjes.. kruidvat en etos (die van de etos is met zo'n brede hals.. die vind ik minder)

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

bij de andere 2 heb ik avent zonder problemen gebruikt in de bv periode en erna ook natuurlijk.
    nu geef ik dan kv maar had het idee dat sam te snel en te veel kreeg per slok dus juist het tegenovergestelde van jou

9. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
  10. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Dan heb je nog geen toeschietreflex gehad, dat lichtprikkelende gevoel wat je voelt als je kindje begint te drinken.

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

heb de flesjes nog steeds in de koelkast liggen in de groentela. moest dit juist doen ivm de katten.
    moet trouwens zeggen dat ik vaak de flesjes nog niet eens uit de sterilisator heb gehaald en vervolgens gaan ze er bijna ook gelijk weer in. oftewel ze hebben bijna de tijd niet om in de koelkast te komen.
    dat komt doordat ik maar 3 flessen heb. van avent heb ik de wereld, maar dan moet sam iets beter met die spenen overweg kunnen zodat ze geen krampjes er meer van krijgt, denk dus dat ik over een maandje wel weer terug kan naar de avent die vind ik toch iets prettiger

12. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Sandro gaat de maandag en de vrijdag vanaf half september. hij zit dan in het rechter lokaal als je binnenkomt bij de twee babygroepen. ben benieuwd welke groep Mayron straks komt!

lee

13. mirjam2112

Heb je dat ook bij kolven dan?

14. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Pfff weet niet waar Roan last van heeft vandaag, hij is de hele middag al aan het jengelen, wil dan aan de borst maar drinkt niet echt waardoor mijn borsten zeer doen blehhhh

15. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    hoezo ivm de katten? Die heb ik ook en ik heb ze gewoon in het keukenkastje

16. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Wat vervelend zeg! Ga je dan niet kolven? (Of zeg ik nu iets doms?).

Dames, ik heb een vervelende mededeling....
    Het lukt mij niet om bij te lezen, dwz ik heb alles heel snel gelezen, maar niet veel onthouden :oops:

Ik las wel iets over de opvang. Nou ik hoef pas 5 januari weer aan het werk (oh, wat kan ik dan veel kletsen hier, terwijl jullie aan het werk zijn :D ) en dan is op maandag mijn man bij Marin, op dinsdag gaat ze naar schoonmoeder en één keer in de 14 dagen gaat ze op woensdag naar mijn moeder!

En nu onze kleine eindelijk eens rustig slaapt en mijn man op haar let, kan ik eindelijk iets doen in het huishouden!

17. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    OJA, Stel je voor dat ik het vergeet en dat wil ik echt niet. En misschien zeg ik het morgen nog wel een keer, maar.....

Senn, heel veel plezier op vakantie. Geniet er lekker van. Rust heerlijk uit en bereid je vast voor op heel veel leeswerk hier op het forum als je terugkomt ;)

18. monkeylove

Dat is het lokaal dat uitkijkt op mijn huis :D Als je uit het raam kijkt, kijk je meteen tegen mijn woning aan :p
    Mayron gaat ook sowiesow Maandag...

19. monkeylove

Ook nog even van mij Sen....

Geniet er maar van, jullie hebben het dik verdiend :D Zal je wel missen op het forum, je gaat, als je terug bent vast op alle 6000 bladzijden reageren :)

20. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Zit m ineens te bedenken dat Miss Sil ook al heel lang niks meer gepost heeft. Hoop dat alles goed is daar.

Sen: fijne vakantie meid. Geniet ervan.

Share This Page