Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik heb nog zwaar last van bevallingsdementie, maar ik kan me geloof ik niet herinneren dat ik me hier gemeld had :oops:

25-7-2008 is onze zoon Thomas Geert geboren. Maar we hopen dat hij uiteindelijk naar de naam Thom zal gaan luisteren :)

Maar bij deze, ik ben ook een juli-2008 mama :D

Groetjes van Kiki

2. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    GEFELICITEERD!

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Kiki van harte!

4. moesje83

moesje83 Bekend lid

Apr 18, 2008
    911
    0
    0
    Gefelciteerd kiki

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Senn & Silla, jullie zitten mij toch niet uit te lachen he? :)

Ow mijn ventje is de hangmat alweer zat :( Ga hem even eruit halen en proberen of hij nog even de box wil keuvelen ;)

Oke we hebben nu nog 2 dames te gaan! Selma en Ingrid..zet hem op!

6. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Hier is ie dus, ons juli mama topic!
    Ik meld me bij deze ook aan. Maar tot Selma en Ingrid zover zijn zie ik jullie nog eventjes op de bevallingslijst. Ik hoop voor jullie dat we hier snel verder kunnen meiden!

Lientje

7. MarjoM

MarjoM Actief lid

Jun 24, 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Ik meld me hier ook even aan. Ik ben dmv een geplande keizersnede op 15/07 bevallen van ons wondertje Thom Kasper.
    Heb me maanden terug ook eens aangemeld bij de zwangerschapslijst van juli, maar door alle complicaties in de zwangerschap nooit echt kunnen mee kletsen. Elke keer als ik tijd had wel lekker mee gelezen.
    Ik hoop hier wat meer te kletsen. Ben benieuwd hoe de kindjes van Thom zijn leeftijd zich ontwikkelen. Er is in iedergeval al een andere Thom! Leuk om te zien ;)
    groetjes Marjolijn

8. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Gefeliciteerd enne Welcom!

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Nou ik kom hier ook kletsen hoor! Ik heb nu meer tijd om mee te forumen omdat ik mijn baan heb opgezegd hahaha!
    Dus zodra alle juli mama's bevallen zijn ben ik ook van de partij!

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Had ik mij hier al gemeld? :D

11. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Welkom allemaal en gefeliciteerd met jullie grote wonder :D

12. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    hallo allemaal!

hier nog een juli-mama! Ons knutselwerkje is met 41 weken en 4 dagen geboren op 25 juli.
    Heb regelmatig meegelezen bij je bevallingslijst van juli maar jullie kletsten zoveel :) dat ik het niet meer bij kon houden :)

Maar alsnog alle juli-mama's gefeliciteerd!

13. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Jij ook van harte met Anoeska en fijn dat je weer terug bent!

14. lmfao

lmfao Actief lid

Aug 16, 2007
    348
    0
    0
    ik kom mij ook even melden,iets te laat maar ik ben er :D

alle mama's gefeliciteerd.

15. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Jij ook gefeliciteerd met Jade!

16. moesje83

moesje83 Bekend lid

Apr 18, 2008
    911
    0
    0
    gefelciteerd

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Zeg even een vraagje aan jullie nieuwbakken mama's. Hebben jullie ook een baby die last heeft van krampjes en soms uren niet slaapt 's nachts?

Zit momenteel echt in zo'n periode van onzekerheid...
    - Is mijn borstvoeding wel voedend genoeg, want hij komt soms heel vaak achter elkaar vragen.
    - Heeft ie last van krampjes?
    - Hee soms lijkt het wel of ie een beetje kokhalst na het eten, heeft ie misschien last van maagzuur?
    - Als ik hem neerleg gaat ie huilen en gaat ook door tot na die kwartier die ik neem, wil ie nou niet slapen of heeft ie pijn?

Man o man ik word helemaal gek van die onzekerheid! En ik ben van nature helemaal niet zo! Pfff en die nachtelijke uurtjes breken ons ook echt op! Soms denk ik, zal ik overstappen naar flesvoeding zodat hij misschien wat langer tevreden is achter elkaar?
    Ik weet het ff niet meer, iemand tips of trucs?

18. moesje83

moesje83 Bekend lid

Apr 18, 2008
    911
    0
    0
    pff dat klinkt herken baar, ik wordt er af en toe ook zo onzeker van, ik ben met de bv aan het afbouwen omdat ik gewoon echt niet genoeg had.

Maar wat jij allemaal schrijft herken ik helemaal , ik ben normaal ook helemaal geen onzeker type , maar nu twijfel ik overal over of ik het wel goed doe verschrikkelijk

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Ja ik heb net weer afgekolft en er komt toch echt genoeg uit mijn borsten maar zit er genoeg voeding in, dat is weer de vraag...

Ik ga nu in ieder geval wel elke avond om ongeveer 21.00 flesvoeding geven, dan is ie wat langer verzadigd.

Nou ja het verschilt ook echt per dag bij hem hoor... Misschien slaapt hij vannacht weer als een roosje (ohhh wat hoop ik dat!)

Maar fijn dat mijn verhaal herkenbaar is, dat ik niet de enige mama ben met zulke onzekerheden en huilende baby!

20. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    Sassa wat vervelend zeg dat onzekere gevoel (heeeel herkenbaar ;) ). bij mij kwam er bijna tot niks uit mijn borsten. ik kolfde 10 cc af terwijl de kleine al 40 nodig had. Ik ben toen wel overgestapt op de fles. Dit gaat erg goed!

En die nachtelijke uurtjes pfffff die slopen je echt! Wij doen nu de kleine 's avonds net voor haar laatste voeding in badje. Dan de voeding geven in een kamer met heel erg weinig prikkels. Ze slaapt nu gemiddeld elke nacht 5 uur door. We hebben zelfs een nacht gehad waar ze 7 uur doorsliep! Als ze 's nachts om haar voeding vraagt dan krijgt ze die gewoon, maar het is dan alleen voeden, luier nakijken, en wegleggen als ze weer slaapt. Bij ons werkt het erg goed.

en als je kindje huilt en hij/zij blijft even huilen zou ik hem lekker pakken en knuffelen. Vergeet niet dat die kleine 9 maanden veilig in jouw buik zat en het nu 'alleen' moet doen in deze grote wereld.

Share This Page