Minka, fijn dat alles weer goed is! En lekker dat je thuis bent Senninha, een hele fijna vakantie! Hopelijk is het weer jullie gunstig gegunt op de camping Nou ik ben weer total loss, Marcus heeft zijn dag en nacht ritme omgegooit volgens mij! Gisteren overdag heeft hij geweldig goed geslapen, maar gisteren is ie vanaf 19.00 wakker geweest tot half 2 en vervolgens heeft ie een beetje geslapen tot 5 uur! Daarna weer gevoed en toen heeft ie geslapen tot 8 uur... Ik snap er geen moer meer van! Hij wilde gisteravond vanaf 23.00 ook alleen maar aan de borst en viel dan in slaap, maar zodra ik hem neerlegde werd ie weer wakker en vertikte hij het om verder te gaan slapen, ook al nam ik hem bij me! Hij wil de fles nu ook helemaal niet meer, en liever de borst (ja geef hem eens ongelijk) dus ik vroeg me af of er een fles is die bijna gelijk is aan de borst?
Ja ik plak ouderschapsverlof erachteraan. Bij mijn werk krijg ik dan 65% doorbetaald van mijn salaris.
Hier ook weer een wat mindere nacht. Mees wilde zijn fles niet om half 12 en liet bijna 100 cc staan. Om 4 uur werd hij weer wakker met een verstopte neus en honger, we hebben hem 90 cc gegeven, daarna heeft hij geslapen tot 7 uur. Vind het zo zielig die verstopte neus, zoutoplossing vind ik altijd zo slecht helpen.
Maak niet uit hoor, ik ben ook altijd nieuwsgierig en daar is niets mis mee Ik zou dan 16 september beginnen, of misschien 1 oktober dan plak ik er nog 2 weken onbetaald verlof aan vast En dan zou het voor voorlopig 3 dagen zijn!
goeiemorgen dames, Baal een beetje. Man zou om 10 uur vanmo0rgen thuis zijn, maar nou liggen ze zo ver uit schema dat ze pas op zn vroegst om 7 uur vanavond binnen varen, dus hij is dus op zn vroegst om 9 uur pas thuis. Bah, valt ff tegen hoor. @Minka: fijn dat alles weg is. Nu gauw dfie lappen aan de wilgen hangen. Heb ik gisteren gedaan.
Dat is minder. Kijk je er zo naar uit en dan komt ie vanavond pas... Nou jah... Nog even de uurtjes aftellen...
Ik maak voor jou aantekeningen van de hoogtepunten meid Heelll veelll plezier op jullie vakantie, geniet er lekker van en hoop dat jullie prachtig weer hebben! Ik bel je van de week even om een afspraak te maken!
Het is goed gegaan....vond dat de tijd er wel rijp voor was. De wieg staat nog wel op onze kamer hoor, voor het geval Joost het echt te bont maakt 's nachts .
@Lovelykids, dank je wel...ik duim er ook erg voor! @Sann, buiten de uren ben k al aangenomen. En die uren zijn in principe voor tijdelijk totdat ik voor de oudste oppas heb voor en naschools Nou heb even vluchtig alles doorgelezen. Minka, gelukkig is alles goed gegaan! Rust nu maar lekker uit, en dan ben je snel weer de oude hopelijk! Beterschap! Nou hier een heftige nacht! Om 23.00 uur Nilo eten gegeven en toen lekker in slaap gevallen, en om 02.30 uur word ik wakker door echt een MEGA kabaal Hebben mijn bovenburen een partij bonje, niet normaal..ik denk (weet haast zeker) dat het halve huis kapot is gegooid en geslagen door die vent Echt heel hoop gegil en gevloek, en zij is echt hoogzwanger (40 weken al ofzo). Uiteindelijk hoorde ik in het portiek een gil van haar en is zij van huis weggerend, toen is hij tot 04.30 herrie blijven maken in huis en vervolgens met piepende banden weggereden, en om 05.00 kwam mevrouw alleen terug om vervolgens de ZOOI op te gaan ruimen ARGHHHHH...! Hij is nog steeds niet terug, en zij ligt volgens mij te slapen..ik heb nu echt de neiging om een rotherrie te gaan maken! Ik heel de nacht wakker door hun aso-gedrag, dan NU ook niet slapen Nilo kwam uiteindelijk pas om 08.00 maar goed ik heb niets aan zijn lekkere doorslaapnacht gehad door die KLOTEburen! Zo dat moest mij ff van het hart..
Rick slaapt in een groot bed en komt er niet uit....en dat wil ik graag zo houden . Ben bang dat de deur op een kier uitnodigd tot 'wandelen'.... .
heb geen babyfoon. maud ligt sinds mij op de zolder en normaal slaapt die direct en wordt niet eerder wakker als de volgende ochtend tussen 7 en 8. als we zelf naar bed gaan doen we het traphekje dicht bij haar en is dat een soort van bel voor ons want diekan ze dus zelf open krijgen en dan staat ze naast ons dus voor haar is het niet meer nodig. morris ligt recht boven de woonkamer en we hebben geleidende verwarmngsbuizen dus die horen we wel. en wat sam betreft die is het slechtst hoorbaar maar als ik de gangdeur of de tussen deur bij de voordeur openzet hoor ik die ook wel
Heb je het gelezen? Zo niet: het is goed gegaan! Na zijn fles van 21u lekker in het ledikant gaan slapen, om 00.45 wakker voor een fles en weer lekker op zijn eigen kamer gaan slapen tot 5.30u voor de volgende fles en daarna weer in zijn eigen bed . Wel 2x eruit dus, maar zat om 21u ook pas op 4 voedingen .