Nou da's lekker zeg, slaapt je zoontje lekker door en dan kun je nog niet slapen! Heb je de politie niet gebeld? Oh enne nog gefeliciteerd met je nieuwe baan Mooi vooruitzicht straks.
nou vandaag ligt het tempo wat lager dus mooi bij te houden. ben nl in de tijd dat ik nu online ben er al 4x voor langere tijd erbij weggehaald. ben nu met 6 pagina's al een dik uur bezig
hallo dames, wou nog eens komen kijken is het topic gesloten, dus iedereen is bevallen! moest even zoeken waar jullie nu zitten maar heb het gevonden. Ingrid nog gefeliciteerd met julian, geniet er maar lekker van! wat hebben jullie er weer een tempo opzitten zeg . heb niet veel tijd om mee te kletsen, maar mika slaapt nu gelukkig en mannetje is werken dus snel eventjes kijken hoe het hier gaat. senn, een hele fijne vakantie! de laatste week begint mika rond 5 uur smiddags tot de laatste voeding echt te krijsen! niet het inslaap huiltje of krampjes, wat het is weten we ook niet, maar is niet om aan te horen. heb 1 hele nacht met hem onder gezeten omdat ie gewoon niet stil werd en niet ging slapen. moeten nu proberen om de voeding van 7 uur 140-150cc fles voeding te geven, misschien zit in de bv te weinig voedingstoffen dat ie daarom zo krijst. waren gister bij mijn schoonouders, daar hadden ze hem in een wandelwagen gelegd bij hun op de kamer, wij zaten in de woonkamer dus we konden hem vrijwel niet horen, maar gelukkig is mijn gehoor erg goed dus ik heb hem wel gehoord. en elke keer als ie echt aant krijsen was wou ik er heen gaan, en met 2 man (mijn man en mijn schoonmoeder) zeiden allebei, laat maar even krijsen, je verwent hem anders te veel, nou of ie nou huilt of dat ie nou krijst dat vind ik dus echt een mega verschil, misschien zit hem wat dwars of zo zei ik, en hun van nee je gaat er niet naar toe. nou zat me daar een partij op te vreten in de stoel. en toen we uiteindelijk naar huis gingen sliep ie gelukkig krijg je nog te horen van zie je wel hij slaapt nu toch?. GRRRRR! alsof mijn gevoelens er niet toe doen. sorry moest er even uit. ga nu de rest even bij lezen
hier bijna hetzelfde alleen de laatste fles was bij ons 10 uur ipv half 10 heerlijk hoor. kan bijna niet wachten tot sam helemaal doorslaapt
Je kan een kind van die leeftijd niet verwennen en echt waar, troost is het beste middel hoor... Bah ik zou me ook irriteren... Laten krijsen zijn ouderwetse gedachten... Kijk als ie ff bleeert maar krijsen
ja als ie even huilt voor in slaap te komen enzo daar kan ik goed tegen en dat hoor ik ook wel aan zijn huiltje, maar als ie echt krijst vind het zo zielig, dan wil ik hem echt in mijn armen houden en troosten, kan dan zelf ook nog lekker mee janken af en toe . ik vind ook dat ik hem nog niet kan verwennen, hij is morgen 4 weken, zo'n besef van als ik nu ga krijsen dan wordt ik getroost zal ie toch niet hebben lijkt mij. maar goed, nu ben ik lekker met hem alleen en doe ik het lekker op mijn manier. (durf hem nu bijna niet daar te laten omdat ze hem toch maar laten krijsen).
nou zal ook balen hoor als ik jou was, want nu is hij eigenlijk nog maar 1 dagje eerder thuis ipv die 2 dagen. nu moet je nog je behelpen de hele dag met die zere arm.
Die heb ik idd ook en hij bevalt hier heel goed! (met de Avent die ik bij Rick gebruikte, drinkt Joost zijn fles in 5 min. leeg terwijl hij er nu 20 min (ruim) over doet)
gelukkig dan kun je zelf ook wat rustiger slapen. tenminste bij maud sliep ik wel maar morris en sam hebben toch wel wat meer onrust in de slaap bij zich dus ik lag wakker van hun.