Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    las iets over koemelkallergie hier weet even niet meer wie het daar over had, maar mika heeft ook wel van die symptomen alleen die krampjes kan ik bij hem niet plaatsen, geef hem bv en fv aangezien ik niet elke voeding genoeg bv heb. heb de friso standaard als fv. ga zo even opzoeken of het misschien daar van kan zijn dat ie zo krijst, maar vind het wel raar dat ie dan alleen in de avond ligt te krijsen (sorry dat ik zoveel ego berichtjes plaats maar ben wat dat betreft ook wel een beetje onzeker en hoor graag jullie mening of tips erover).

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    hier was dat dus andersom: bij Rick deed ik geen oog dicht, werd van ieder zuchtje/kreuntje wakker en bij Joost niet. Maar ik vond het eigenlijk gewoon wel tijd en mocht hij dan nog wat willen 'miepen' als ik hem na de voeding heb weggelegd...kan ik gewoon lekker gaan slapen en hij doet maar ;) . Als hij gaat brullen hoor ik 'm wel :D .

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ga me nu maar even met de kids bemoeien! ;)

Tot later!

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

had gelezen dat het goed was gegaan, maar dit antwoord is weer iets uitgebreider dus toch weer anders.
    2x eruit kan vervelend zijn, maar als hij dan ook maar een beetje snel zijn fles leegmaakt en gelijk verder slaapt dan valt het wel mee

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ik had mika de 6 de dag van de kraamweek al in het bedje liggen, eigenlijk meer om te proberen hoe ie erop zou reageren, en moet zeggen heeft meteen goed geslapen daar, op de laatste week na dan, maar dat is alleen savonds dat ie slecht slaapt.

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

was er echt wel even heen gegaan. ( zeg ik nu makkelijk, terwijl ik het zelf ook een keer gehad heb met vrienden. wou me groot houden, maar achteraf werd er dus niet voor niks gehuild door maud. ze had alles ondergespuugd)
    belachelijk zeg, wat als hij nou de hele boel er onder gespuugd had ofzo (net als maud dus toen)
    dus de volgende keer gewoon doen waar je jezelf goed bijvoelt.
    ze zeggen toch ook dat je een baby de eerste tijd niet kunt verwennen
    en dan erbij er zit ook nog verschil in even kijken en eruit halen.
    succes voor een volgende keer

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Waar kan ik die tommie tippie kopen dan? Ken het helemaal niet...

En daantje, als jij je kindje wil pakken moet je het gewoon doen hoor! Laatst zeiden ze hier ook allemaal dat ik Marcus moest laten liggen en dat hij nu al verwend was (?) nou ik had er gewoon lak aan en heb hem gewoon gepakt en vervolgens mijn mening erover gegeven! Hou toch op zeg, ga mij echt niet door anderen laten vertellen hoe ik met mijn kind om moet gaan zeg!

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

dus ook zo'n snelle drinker met avent. sam ook heb daar nu difax voor en hoop straks weer naar de avent te kunnen overstappen, omdat ik daar de wereld aan flssen voor heb en nu moet ik me met 2 flessen zien te redden. want wil eigenlijk niet meer kopen omdat ik die anderen dus nog zoveel heb

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja de volgende keer doe ik dat ook echt wel. zal me een worst wezen dan wat de rest denkt, het is mijn kind!
    voel me ook stom dat ik niet gewoon ben gaan kijken, maar wou me idd groot houden net als jou, vind het eigenlijk belachelijk dat andere zeggen wat je moet doen, is hetzelfde als dat mijn moeder en mijn tantes zeggen dat ik mika mee moet nemen op de familie dag volgende week zondag. gaan dan ergens naar toe een activiteit doen enzo en was zelf aant denken om hem niet mee te nemen(iedereen ligt er mee te slepen en te doen). maar dan krijg je als argument terug van ja hij moet ook leren om in drukte te slapen en als je hem nergens mee naar toe neemt kun je straks nergens met hem komen, denk ja hallo hij is dan net 5 weken, wat verwacht je van zo'n kind dat ie met plezier mee gaat. als ie nou een half jaar was ofzo had ik hem wel mee genomen maar 5 weekjes... daar kan ik me ook zo aan ergeren, ik wil hem niet mee nemen dus neem ik mika niet mee, is maar van 12-6 uur en savonds bij een tante een bbq neem ik hem dan wel mee, kan ik gaan wanneer ik wil. ben me nu weer helemaal kwaad aant maken als ik er aan denk, verschrikkelijk dat iedereen zich er mee bemoeit. zit me blijkbaar echt hoog nu ik dit zo terug lees en zie. kan er gewoon niet over uit dat iedereen zich ermee wil bemoeien.

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dank je sassa.

Die flessen die bijna gelijk zijn aan de borst zijn toch van de Etos Patries?
    Ik geloof dat ze Tommy Tippee heten.

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

ajuus tot later

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Je kan op recept Xylometazoline 0.25% krijgen.
    Dit is speciaal voor baby's tot 2 jaar.

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

dacht de etos wel, volgens mij is dat de enige drogist die em in de collectie heeft en anders moet je ff online kijken

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik begin ook 16 september weer. :D

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Das een tegenvaller. :(

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gezellig, ik heb je knutelwerk af. :D

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    heb ook avent en daar drinkt mika ook snel uit, maar we laten hem tussen door boeren en geven hem tussen door de pink zodat zijn zuig behoefte ook wat minder wordt, want hij drinkt heel gulzig en denk ook mede door de zuig behoefte.
    heb ook veel flesjes van avent maar dit gaat nu goed dus ga geen andere fles aanschaffen.

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik had dat ook, voor Marcus geboren was al! 8-8 zou mijn neef trouwen, dus ik meldde al dat Marcus dan nog wel erg jong zou zijn en dat als ik 2 weken overtijd zou lopen hij wel helemaal klein zou zijn en ik nog niet eens mijn kraamtijd voorbij was! Zegt me moeder: "ach dan leg je hem toch even in een hotel kamer te slapen?"
    Nou uiteindelijk heb ik een kz gehad dus kon helemaal niet komen, maar wat men dan allemaal voor jou gaat bedenken om te doen... Mijn dochtertje zou bruidsmeisje zijn, zouden ze die wel even komen halen! Ja dacht het dus ff niet he... Nou dat was dan nog moeilijk te begrijpen, maar heb gewoon gezegd dat ik het niet wilde hebben!

Nou ook hier weer mijn advies, doe wat jij wil! Het is jou leven, jou kindje en jou keuze! Gewoon zeggen hoor als je die bemoeizucht vervelend vind!

19. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Haha ben je nou nog niet weg? :p
    Ooow wat zal jij af moeten kicken ;)

20. lovelykids

lovelykids VIP lid

misschien 1 troost maar op een familiedag met activiteiten zou ik sam ook niet meenemen hoor. en ja ze zullen wel aan drukte ed moeten wennen, maar dat kan ook anders.
    vorige week was mijn zwagertje jarig en had ik sam in de woonkamer staan, wnt wij zaten toch buiten, maar wat gebeurde er nou zodra er 1 kik uit die wagen kwam stond er wel iemand bij en soms werd ze er uit gehaald terwijl ze toch echt moest slapen. nou ik heb het 's avonds en de dag erna geweten hoor de volgende keer gaat ze daar dus echt naar boven.
    die kleintjes zijn de slaap nog hard nodig om te groeien.

Deel Deze Pagina