Nou ik had mooi de 112 gebeld. Wie weet wat hij haar had aangedaan en ze is nog wel hoog zwanger. (ook al zijn het kloteburen ) Wel minder dat jij nu niet je uurtjes heb kunnen pakken net nu Nilo een nacht door slaapt.
ja is echt vervelend, en zeker als ze dan zeggen van dan komen we je dochtertje wel halen. ik zou dat ook niet gewild hebben, alsof mensen je niet respecteren als moeder zijnde. dan knuffel ik mika nog maar een keertje extra en voel ik me weer een beetje beterder .
Wat raar dan snap ik het ook niet. Zet anders je vraag eens uit bij "Over het forum" deze staat boven de lounge.
Wat een beoeizchtige mensen allemaal Daantje Wie zijn kind is het nou Ze zouden het misschien zelf ook niet gedaan hebben als ze er zelf voorstonden hoor.... Ik zou Mayron in elk geval ook niet meenemen. Wat heeft ie er nou aan Tis alleen maar een hoop onrust voor zo'n kleine... Gelukkig is mijn familie wel heel meedenkend... Volgens mij zouden ze niet eens durfen bij mij
ja dat heb ik ook, als mika dan maar 1 kik geeft staat de hele familie al om de wagen heen, net zoals gister was mijn oma hier en mika had moeite met in slaap komen dus had hem even naar onder gehaald en in de box gelegd, meteen mijn oma er boven op, toen had ik hem opgepakt en gezegd dat ie weer moest gaan slapen, denk ja amehoela zo kan het ook ja, slaapt ie straks helemaal niet. volgens mij had ze het wel in de gaten
Grrr giftig kan ik hierom worden! Blijf met je tengels van mijn kind af, of vraag op zijn minst of ze opgepakt mag worden?![/b]
hey meiden allemaal bevallen, van harte meiden(selma en ingrid) hier ben ik ff heeel onzeker geworden. nikita had eergisteren en gisteren enorme kramp, zo erg dat ze niet meer te troosten was dus heb ik maar de wijkverpleegkundige gebeld en t probleem voorgelegd. nu heb ik dus in overleg met haar andere dieetvoeding gekregen wayt licht verteerbaar is. t fijne is dat we een heel ander relaxt kindje terug hebben gekregen maar mijn onzekerheid zit m in t eetpatroon van nikita. met de hypoallergeen dronk ze met gemak 105 cc leeg. erg netjes maar met de intensief voeding drinkt ze met veel pijn en moeite maar 65 cc en hooguit 85 cc leeg. dus nu vroeg ik me af en hier zijn er genoeg ervaren mamas bij, is dit normaal ? ? ? ? ?. ik m aak me er wel een beetje zorgen over namelijk nu heeft ze nog wel sinds gister goede plas luiers na die intensief voeding en ze maakt ook mooi haar 3 a 4 uur vol zonder zeuren. maar t baart me een beetje zorgen dat ze in ene van 105 naar 65 cc gegaan is, kan dit zijn doordat ze moet wennen aan een andere smaak of komt dit harder aan in haar maagje door misschien andere ingredienten ? ? ? ik zit dus met een hele hoop vragen enhopelijk heeft een van jullie antwoorden erop. bedankt in ieder geval liefs susanne
nou ben weer bij en heb verders even weinig te melden. wil even met de kids ravotten en sam zal zo ook wel weer een fles willen. tot later
ja zo is mijn familie blijkbaar, de laatste baby bij ons dateert van 1999 of zo haha. dus dit is weer lekker fris zeg maar, maar evengoed het is allemaal leuk en aardig maar ze moeten ook snappen dat het niet elke keer zo kan zijn. maar goed, heb gelukkig even mijn hart kunnen luchten en moet zeggen dat het wel fijn is dat ik jullie daarmee lastig kan en mag vallen
Dank je Daantje. Wat vervelend dat Mika zo huilt 's avonds. Misschien toch even met het CB over hebben.
Heerlijk zulke bovenburen. Mijn bovenbuurman (toen ik nog in de flat woonde) sloeg zijn vrouw altijd bont en blauw. Dat was ook verschrikkelijk. Heb zelfs de politie een keer gebeld!
soms drinken ze om de krampjes te 'vergeten' en niet omdat ze honger hebben. maar je kunt wel berekenen of ze genoeg krijgt over de hele dag. dat doe je zo 150xlichaamsgewicht dat is wat ze op een dag moeten hebben en dan kun je het delen door het aantal voedingen dan zie je weer hoeveel ze gemiddeld er fles moet hebben. vb ga even van 5 kg uit rekent wat makkelijker 150x5= 750 cc per dag. en dan voor de flessen (uitgaande van 6 flessen) 750:6= 125 cc gemiddeld per fles