Als 't goed is lees je dit niet meer (ja als je terug bent misschien), maar ik zal het eens doen. Bedankt voor de tip!
jes ik sluit me aan bij Ramoontje. Ook Chris gaat max om de andere dag in bad/douche ook omdat Nick exceem heeft en droge huid en badje dan dus niet heel goed is. Daarnaast lijkt 2 x per dag me ook gewoon heeeel veeeel werk. Ik ga nu vaak met Chris douchen als hij weer eens ontroostbaar huilt van de krampen daar wordt hij rustig van. ik lees allemaal super ouderschapsverlof regelingen. Hier niet van toepassing dus. Maar moet zeggen dat ik zelf ook niet op ouderschapsverlof zit te springen maar dat begrepen jullie wellicht al omdat ik weer was gaan freelancen Hier een mannetje dat trouwens de fles nog maar matig vind. Donderdag had ik 100 cc meegegeven naar mijn moeder, daarvan heeft hij 30 laten staan en nog wat uitgespuugd. Aan de borst krijgt hij echt meer binnen....gezien het feit dat ik in een minuut of 6-7 150 cc kolfde uit een borst. We moeten nog maar eens flink met de fles gaan oefenen voor ik weer ga werken, anders wordt onze gastouder niet blij... jullie kletsen trouwens weer als vanouds.... Gisteren hebben wij een 35 jarige bruiloft gehad, dus was er effe niet...en pfff weer niet bij te houden dus. Gisteren ook nog een hele mooie houten speelgarage gekregen als kraamcadeau van onze gezamenlijke vrienden voor Chris. Denk dat Nick hem voorlopig leuker vind, maar wel echt supertof cadeau!
Papa heeft de foto gemaakt met mama's camera (vandaar dat er een stukje van mijn hoofd ontbreekt ), maar zo lekker ontspannen zat ik gisteravond in de tummy.....
leuke foto's weer. maar bij deze krijg ik de indruk dat ze denkt: nee hè weer een foto wanneer krijg ik mijn loon uitbetaald voor al die sessie's.
ik vind zelf dit een hele makkelijke site http://www.tinypic.com/ en de rest wordt je daar wel duidelijk, maar zal een poging tot uitleggen doen. je klikt op de knop bladeren bij bestand en dan zoek je dus een foto uit die bij jou op de pc staat. dan selecteer je bij bestandstype afbeelding. hierna bij verklein selecteer je website/email en als laatste klik je op verklein.dan gaat hij uploaden en als hij daarmee klaar is krijg je een stuk of 5 linken en dan kies je die waar IMG-code voor forums en berichten (2e van boven) bijstaat dat kopieer je en plak je hier in je berichtje. hoop dat het je lukt
Bloem, meid, je moet gewoon lekker doen wat je zelf wil.. Bij mij zat ook iedereen te zeuren over de bv, mijn vriend ook, maar ik heb lekker mijn eigen ding gedaan.. :^o Ze krijgt nu de nachtvoeding (24.00 uur) nog bv (wel gekolfd) en de ochtendvoeding (rond 6.00 uur) voor de rest kv.. Ik klof wel beide voedingen, want Mikayla kon de borst niet goed pakken.. Dus gewoon doen wat jij prettig vind.. Het cb is toch niet degene die jou kind de borst moet geven... Knuf voor jou...
Wat ik had gedaan in het begin toen ik de bv ging afbouwen.. Was kolven op de moment dat Mikayla normaal aan de borst zou gaan.. Als het idd de bedoeling is dat je voor een gedeelte gaat kolven.. Dan geeft je de ene borst gewoon en kolf je de andere max. 15 min. Wil je beide borsten kolven, dan kolf je beide 15 min.. Maar dit doe je op de tijden dat je normaal bv zou geven.. (ongeveer) Wil je af gaan bouwen met kv.. Dan ga je het tijdstip dat je de eerst kv geeft ook niet meer kolven, tenzij je last krijgt van stuwing (dan 5 min. die borst kolven). Ik hoop dat je er wat mee kunt..
ja, ik ga beide borsten nu afkolven op het moment dat esmée komt om te drinken. Dan geef ik haar het flesje en na die tijd ga ik afkolven.. hopen dat het werkt...
Gaat best goed, moet zeggen dat ik er natuurlijk nog maar net mee ben begonnen en s'nachts doe ik het niet, ben ik te lui voor 8) Vandaag heeft hij ook een flesje kv gehad zodat ik even een voorraadje kon opbouwen, anders moet hij wachten tot ik uitgekolfd ben en dat is best sneu als hij honger heeft . Maar kan pas over een tijdje zeggen hoe het echt gaat, hihi.