Verder heb ik niks teruggelezen, zag toevallig het berichtje van Sassa en moet nu helaas ook weer gaan, krijgen zo visite en moet nog koken.
Ik steriliseer ook elke keer hoor.. Maar ik doe het in een pannetje met water, niet in de vaatwasser, omdat onze vaatwasser nog wel eens van die witte strepen achterlaat...
Fijn dat alles zo goed gegaan is Minka.. Kan me voorstellen dat je de 'lappen' zat bent, die was ik na een paar dagen al zat..
Hallo iedereen! Heb nog niet terug gelezen zou zo een poging doen We hebben een baby foon aangeschaft.. wat een gedoe om dat intestellen zeg. Maar techni mama heeft het voor elkaar gekregen Ook hebben we een buggy uitgezocht (kregen we van schoonouders) t is de quinny speedi geworden! mooi ding hoop er veel plezier mee te beleven!
In deze mocht ze gelijk wel in, maar dan net als met een maxi cosi, ongeveer 2 uurtjes.. ivm de rug. Maar ik wil hem gaan gebruiken als de kinderwagen te klein word. Patricia gefeliciteerd met je baan!
vind het wel een leuke benaming.. die ga ik dr in houden Byron, doe jij even een kattenwasje bij dr? dan kijkt ie me aan van waar heeeft ze het over
zij heeft een tijdje meegekletst met een ander topic en is ook een juli mama vandaar! en rond 6 mnd mogen ze in de buggy. dan pas is het ruggetje sterk genoeg om alle schokken op te vangen wanneer ze rechtop zitten. iig bedankt en geniet van jullie kleintjes! ** Breekt uit**
Oke! De verkoper zij dat ze hier gelijk wel in mocht, (hij komt pas over 4 weken) dan is ze 10 wkn, omdat ie bijna helemaal plat kan, platter dan de maxi cosi, en ik heb er zon lekker warme voetenzak ding bij besteld.. maar goed, zolang ze nog in de kinderwagen past, gaat ze daar toch nog in