Wat voor supersonisch apparaat heb je dan aangeschaft? Die van ons gebruiken we niet, Mees schreeuwt hard genoeg De quinny speedy ga ik zo even googelen, ff zien hoe die eruit ziet.
Uhh gewoon een baby foon haha, ik hoef hem eigenlijk ook niet te gebruiken, maar mn schoonmoeder (ja zij weer) zat er om te "zeuren" en we kregen hem van haar, dus nou jah, dan maar een baby foon, kan altijd handig zijn.. als we buiten zitten ofzo.. google ze
wij hebben heerlijk voor het eerst weer op n terrasje gezeten, timo in de wandelwagen hij sliep als n roos
Hi ladies, Vandaag en vannacht ging het Super! ! Tygo heeft om 00:30 zijn laatste fles gehad (150 cc schoon en in 1x op) en kwam pas weer om 6 uur! ! Daarna (na een wederom teleurstellende en pijnlijke poging tot badgym) eruit. Ikke boodschappen gedaan, papa zorgde voor de kleine en daarna bezoek gehad. Vervolgens aan de wandel, ook nog ff langs (overgroot)oma geweest...Tygo krijgt vanaf heden elke maand 50 euro zakgeld van haar dus snel maar ff een rekening voor hem openen. Daarna nog ff langs de schoonouders toen nog ff naar Intertoy's. Ik had nl. vorige week een wipstoeltje gezien van Fischer Price...bruikbaar vanaf de geboorte t/m peutertijd, schommelt, vibreerd en lig + zit stand van 70 euro afgeprijst naar 35 euro! ! Nog duur maar zeker voor lange tijd bruikbaar (hoop ik ) Dit is hem alleen is onze bekleding anders (leuker al zeg ik het zelf)....
Ik denk het niet ik heb hem nl. in het naast gelegen dorp gekocht...in onze eigen stad kon ik hem niet vinden... Het was ook de laatste...ik kon hem in 1ste instantie ook niet vinden in deze betreffende intertoy's maar toen zag ik hem ergens onder een schap liggen. Er zitten bij mij wat kleine beschadigingetjes op maar niet noemens waardig. Hij zit er nu in...gieren! Tis zo cute om te zien hihihi
Ziet er gaaf uit! Demi wil altijd gewiegd en geschud (zachtjes uiteraard ) worden dus misschien is dat wel 'n goed idee voor ons ook 8) Ga nu ff proberen te Demi spammen!
Hier 3 binnenlopende katten! Flesjes staan gewoon op het aanrecht. Maar de katten hier zijn gedresseerd komen niet verder als de vloer of eigen stoel!