He pluys, wat een toffe bevaldatum heeft jullie knutselwerkje uitgekozen Welkom hier! Groetjes van Kiki
ja was een geweldige dag om te bevallen hè?!?! lekker warm weer jullie kleine heeft ook een mooie geboortedatum!
Even voor the record, Thom liet om 9:48 voor het eerst van zich horen, hoe laat was jullie dame d'r longen aan het testen? Groetjes van Kiki
Zo, hier ben ik ook weer even... Allereerst alle mama's van harte! Ik ben al erg lang niet meer online geweest voor mijn doen....Julia heeft ook ontzettend veel last van darmkrampjes... Ook bij ons heerste een gevoel van onzekerheid, maar de verloskundige én de kraamhulp hebben ons verzekerd dat dat echt niet hoeft, de ene baby heeft er meer last van dan de andere. Wij hebben dus ook behoorlijk gebroken nachten, overdags slaapt ze ook maar zelden. Gelukkig heeft hubbie nu ff vakantie zodat we het samen kunnen doen, ik was gesloopt na een week.. Ik geef vanaf het begin flesvoeding, ze drinkt enorm goed dus daar ligt het niet aan. Maar ondanks dat we weten dat we er niets aan kunnen doen( kan 3 maanden duren zegt de vlos) voelen we ons soms zó machteloos....! Sorry voor mn geklaag hoor.....buiten die krampjes om genieten we écht heel veel van haar!
Nou ik had al wat tips gelezen hier op zwangerschapspagina, maar mijn vriend kreeg deze tip ook in zijn winkel: "een theelepeltje venkelthee aan je kindje geven, werkt meteen!" Dus wij het toegepast en serieus het werkt! Ik ben zo blij want je ziet hem vrijwel direct ontspannen als hij het binnen heeft gekregen! Dus meiden probeer het zou ik zeggen!
Kom me ook maar alvast melden hier. Moest eigenlijk een juli-mama zijn, maar ben een juni-mama geworden. Blijf lekker bij ons oude, vertrouwde clubje! xxx
Mijn huisarts zei laatst dat "niet voldoende voeding" een fabeltje is. Je kunt schijnbaar wel niet genoeg melk hebben, maar als je dat wel hebt, heb je ook genoeg voeding. xxx
mij is verteld dat als je de bv een tijdje laat staan en er zit een goed laagje vet aan de bovenkant wat naar boven is komen zetten, dat er dan voldoende voeding in zit. weet niet of je er wat aan hebt hoor...
Oke dank je wel, kan ik dat uit mijn hoofd zetten tenminste! Geef nu trouwens wel 2 flesjes flesvoeding op een dag, hij lijkt er wel beter op te gaan! Wat minder spugen en buikkrampjes en hij is langer tevreden... Ik ga de borst zeker nog niet opgeven, vind het heel zonde om dat nu al te doen, maar hou misschien die 2 flesjes op een dag er wel in al is het voor de rust van hem...
Ohhh ja? Nou anders moet ik dat ook maar proberen 's nachts gewoon afgekolfde melk geven ipv de borst... Dank jullie wel trouwens voor de tips! Gaat bij jullie wel alles goed? Geven jullie ook borstvoeding? Vind het wel een bijzonder intiem moment met je kindje hoor! Wil het echt graag lang volhouden! Bij mijn dochter was na 8 weken mijn oma overleden en ik had door alle stress geen bv meer, dus ik wil nu echt graag dat alles dit keer wel goed verloopt!
he dames, heb eindelijk het mama forum gevonden, was al bang dat ons oude gesloten was en jullie ¨kwijt¨ zou zijn nu nog hopen dat de berichtgeving op mijn mailbox werkt.....krijg nl sinds een paar dagen geen bericht meer van het oude forum! En dus moest ik eigenlijk veel bijlezen.
ik geef ook bv, heerlijk. 's avonds als laatste voeding geef ik flesje afgekolfde voeding omdat 's avonds de minste voeding is. dus kolf ik overdag na iedere voeding ff af.. bv vind ik ook heerlijk intiem... lief is dat als ze na die tijd je zo tevreden aankijkt...
hallo dames! ik kom hier even inbreken...als 1e gefeliciteerd met jullie wonders! ik heb een topic in de lounge geopend voor een geboortekaartjeswedstrijd...willen jullie ook meedoen? dit is de link....als je mee doet pb ik mijn adres...laat dan even een berichtje achter in het topic http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=105066
ik ben de BV aan het afbouwen, ik had gewoon niet genoeg voor mijn mannetje, ik heb het geprobeerd weer op gang te brengen door te kolven maar dat hielp ook niet, maar zo gaat het ook goed!
jeetje toen was ik nog druk aan het persen (heb vanaf 9 uur tot 11.35 geperst). mijn kleine meid liet zich duidelijk horen om 11.35! voor die tijd was het vooral ik die de mensen hoorden even een vraag aan jullie: hebben jullie ook nog zo'n last jullie onderkantjes? mijn hegting is open gegaan, en heb heeeel erg last van aambeien. Hoe lang duurde het bij jullie voordat het allemaal weer een beetje normaal is daaronder?
Hier nog een borstenkindje. Ik merk wel dat Thom een hongerlapje is, om de 2-2,5 uur lust meneer wel wat. Behalve in de nachten, dan zit er meestal 4 uren tussen de voedineg in. da's dan weer een gelukje. Bang dat er te weinig inzit ben ik niet, het lijkt net alsof hij zichtbaar per dag groeit. Goeie natte en vieze luiers dus dat zit wel goed. Nog 3 weekjes en dan gaan we voor het eerst naar het CB met onze nieuwe knul, ik ben benieuwd of hij meer of minder dan een kilo is aangekomen Groetjes van Kiki
Hier ook nog steeds last van mijn onderkantje... Ik ga morgen naar de huisarts om de laatste buitenste hechting eruit te laten halen, want die zit heel strak en trekt in de huid, waardoor zitten erg pijnlijk is... Verder heb ik nog twee inwendige hechtingen, maar die lossen iets langzamer op heb ik begrepen.. Het voelt bij mij nog steeds wel een beetje beurs hoor...
beetje laat van mij maar allemaal van harte met de geboorte van jullie beebjes en welkom hier bij de juli-mama's ook de mama's van de andere kant die het hier gevonden hebben ook welkom hier. ik hou het daar momenteel nog iets beter bij tot de laatste 2 ook bevallen zijn daar en dan sluit ik me hier goed aan want 2 topics bij houden lukt me nog niet hoor
@ misspiggle dank je voor je reactie! Zat me een beetje zorgen te maken, maar dat is gelukkig niet nodig!
Hoi allemaal, Ik wil me ook ff aanmelden. Ik ben op 7 juli moeder geworden van Nick middels de keizersnee. Alle andere juli-moeders: gefeliciteerd met de kleine...