moet hier echt aan wennen hoor, dat klets-tempo van jullie! Maar ik ga mijn best doen. Onze meid heeft last van krampjes, wie heeft die krengen bedacht ?!?!?! Mijn man is nu met haar door het huis aan het lopen, kan er zelf niet tegen. Vind dat gehuil heeeel erg zielig! Verder een goede dag gehad. Vanmorgen naar de markt geweest en vanmiddag waren mijn schoonlui op bezoek (mijn schoonmoeder is onze huissleutel kwijt geraakt dus daar baal ik wel heel erg van. Maar ja je mag er niet te veel van zeggen. Want dan heb ik het weer gedaan :x ](*,) :c: ) hoe lang duurde het gem bij jullie voordat jullie onderkant weer netjes genezen was? Mijn hechting is open gegaan. Kon volgens de vk geen kwaad en gebeurde wel vaker. Maar ik heb er gewoon nog regelmatig last van en het is nog steeds open.
Leuk he Weet je toevallig hoe heet je 'm mag wassen? 30 graden zeker? Had 't labeltje er al af maar ben vergeten te kijken hoe en wat..
Zielig he ! Mijn vriend neemt haar dan ook meestal over, dan legt hij haar ondersteboven op z'n arm en dan is ze gelijk stil.. Als ik dat doe gaat het brullen gewoon verder.. misschien omdat m'n vriend z'n arm breder is ofzo..? Mijn onderkant doet alleen nog zeer als ik veel heb gelopen en gezeten, als ik af en toe gaat liggen gaat 't wel.. heb 'n paar dagen geleden voor het laatst gekeken dus weet niet hoe het er nu bij staat Er staat trouwens op die brief van de bevalling dat ik 7 hechtingen heb.. dan bedoelen ze de 'steken' toch zeker!? Heb nl. 1 knip en 1 scheurtje gehad.. die knip is best flink vind ik zelf maar in het zh zeiden ze dat 't 'n klein knipje was
ja dat huilen gaat bij mij door merg en been heen . Maar nu is ze denk ik weer rustig geworden, ik hoor haar niet meer! ik denk ook dat ze de steken bedoelen met die 7. Maar dat zijn er best veel denk ik! bij mij zeiden ze ook dat het mee viel en dat het er netjes uitzag. Nou na een paar dagen durfde ik pas te kijken en toen viel het ook wel mee. Maar als ik nu kijk pffffff denk dat het nooooit meer goed komt daar . Maar aan de onderkant lijkt het allemaal heftiger dan dat het is! Net zoals met een gaatje in je tand. Dat lijkt ook altijd een mega-gat, terwijl het bijna niks is.
even een foto'tje van mika, hier 3 weekjes oud, hopelijk is het gelukt http://i37.tinypic.com/2eg8lcg.jpg
wat een schatje! ook al zo'n lekkere kop met haar! je vraag over die foto's weet ik niet! Weet helemaal niet hoe je hier een foto kan plaatsen (hint hint )
hoe is het hier verder nog, volgens mij wel rustig of niet. ben gister gestoken door een mug op mijn vinger, die is nu helemaal dik en stijf en warm (lijkt wel op iets anders als ik er niet bij had gezet dat het mijn vinger was hihi). mika is net met mij onder de douche geweest volgens mij vond ie het spannend want we stonden er nog niet onder of hij plast me al onder. dacht dat het mijn mannetje was met de douche kop op ons gericht maar dat kon niet want was tegelijker tijd naar hem aant kijken hoe die de stand van de douchekop veranderde, keek omlaag en zag mika plassen haha, maar goed dat we al in de douche stonden
zo schattig he, dan worden onze stoere mannen weer eventjes heel erg klein . vind het zo lief uitzien