he ramoontje en christia, vervelend zeg, kan me voorstellen dat het niet altijd fijn is om zo te zitten. gelukkig heeft mika er (nog) geen last van. maar dan kom maar lekker met ons kletsen als het weer zover is
tja, zo'n verrassing heb ik ook al weer een paar keer gehad met verschonen...... Bij Rick gebeurde me dat altijd tijdens de babymassage (daar zit je dan met je natte shirt en broek )
haha ja dat is ook niet erg lekker nee. mika heeft er ook zo een handje van om tijdens het verschonen te plassen of te poepen.
ik denk helaas echt dat het krampjes zijn, want normaal baker ik 'm in vanwege zijn onrust (maaiende armen vooral), maar als hij zo doet laat hij zich niet eens inbakeren (dan brult hij zo mogelijk nog harder )....maar lief van je dat je meedenkt
dat ben ik dus wel gaan doen....voordat de vieze luier opengaat ligt de schone er al onder, zodat ik die na het poetsen alleen nog omhoog hoef te doen en hoef dicht te plakken....heb zo al genoeg was
graag gedaan hoor . maar wat doe je dan als ie krampjes heeft alleen de vinger geven? heb ook gehoord op het cb dat als je hem op je buik houd en dan mee gaat lopen of zo dat het ook kan helpen, maar heb er geen ervaring mee.
ja dat is idd een goed id. denk dat ik dat ook maar eens toe ga passen anders schiet het idd niet op . laatst aan liet ie een scheet was een flinke knal zeg, zat erg veel druk achter haha
hij ligt nu met zijn speen in de mond buik tegen buik zeg maar dat is eigenlijk het enige dat een beetje helpt (of hoog tegen de schouder -zoals bij het boertje laten- en dan idd rondlopen); dat op de onderarm zwaaien is hier geen succes...was het bij rick al niet, normaal ontspannen ze dan helemaal, maar die 2 van mij dus niet
Wij zijn aardig blz's aan het vullen, maar ik ga nu ff proberen om Joost toch in bed te leggen....moet nog een was wegvouwen! Tot morgen maar weer!
Juli Mama's 2008 !!Gelieve het overzicht niet zelfstandig aan te passen zie info onderaan de pagina!! 8) Buddylijst 8) Silla <--> Monkeylove <--> Mayo1982 Senninha <--> Patricia <--> Anno niem Athina <--> Penny Etje <--> Mama van Perine Duikster <--> Veraatje <--> Rensie Vergo <--> Mirre <--> NinaVI Niesje1980 <--> Lientje <--> Lee74 Susi <--> Susanne85 <--> Jessbutterfly Knuffelkonijn <--> Nannie <--> Esther1986 Jessbutterfly <--> Lisettedijkstra <--> Essie1979 Mrietje <--> Christiea <--> Kwebbels Bloem82 <--> Bd81 Heidi <--> Misspiggle <--> Duikster Lovelykids <--> Tuttiefrutti <-->Ramoontje Mirjam2112 <--> Miss Sil Selma2 <---> Ingrid 130 <--> Senninha Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! De Kids In onze gedachten Tessa* 11 maart 2008, Dylan* en Dinand* 8 april 2008 5 april Dylan* - zoon van Vergo - *8 april 2008 6 april Dinand* - zoon van Vergo - *8 april 2008 1 mei Kyara - dochter van Susi 1 mei Rebecca - dochter van Susi 27 mei Brenden - zoon van Nannie 18 juni Genaro - zoon van Miss Sil 22 juni Mies - dochter van Etje 24 juni Nilo - zoon van Patricia01 24 juni Britt - dochter van Mayo1982 24 juni Wessel - zoon van Bloem82 25 juni Nièl - zoon van Mrietje 25 juni Chris - zoon van Duikster 27 juni Karsten - zoon van Senninha 27 juni Sandro - zoon van Lee74 29 juni Senna - zoon van NinaVI 29 juni Jules - zoon van Nin0 30 juni Novalie - dochter van Anno niem 30 juni Jeroen - zoon van Memoiikke 1 juli Tygo - zoon van Silla 1 juli Mayron - zoon van Monkeylove 1 juli Roan - zoon van Niesje1980 2 juli Isabella - dochter van MamavanPerine 4 juli Midas - zoon van Anne75 7 juli Aimey - dochter van Nance1979 8 juli Nikita - dochter van Susanne85 9 juli Guus - zoon van Penny 9 juli Rajah - zoon van Heidi77 9 juli Jasmijn - dochter van Jessbutterfly 10 juli Jesse - zoon van TuttiFrutti 12 juli Mees - zoon van Christiea 13 juli Indi - dochter van Kwebbels 14 juli Isabella - dochter van Lisettedijkstra 15 juli Marin - dochter van Veraatje 15 juli Esmee - dochter van Knuffelkonijn 15 juli Dean - zoon van Mirre 15 juli Jasmijn - dochter van Beastie 16 juli Sem - zoon van Esther1986 16 juli Fenne - dochter van Daisy 16 juli Linne - dochter van Daisy 16 juli Fae - dochter van Athina 16 juli Marcus zoon van Sassa25 17 juli Joost - zoon van Ramoontje 18 juli Eline - dochter van Minka 18 juli Ivy - dochter van Sann 18 juli Timo zoon van Moesje83 20 juli Mika - zoon van Daantje85 20 juli Danique - dochter van Lientje 20 juli Mikayla - dochter van Miss Piggle 21 juli Merel - dochter van Essie1979 22 juli Yannick - zoon van Naomi32 22 juli Julia - dochter van Patricia34 23 juli Sam - dochter van Lovelykids 23 juli Iliyas - zoon van Mila24 23 juli Dean - zoon van Bd81 25 juli Demi - dochter van Mirjam2112 27 juli Rihanna - dochter van Liesje76 29 juli Yelina - dochter van InezI 30 juli Jurre - zoon van Rensie 02 augustus Pieter - zoon van Mone 11 augustus Mehmet - zoon van Selma 13 augustus Julian zoon van Ingrid30 Afsprakenlijst Week 34 22 aug. om 9:20 uur 1e CB afspraak Marcus (Sassa25) Week 35 25 aug. om 11:00 uur 1e CB afspraak Joost (Ramoontje) 28 aug. om 09:00 uur prikjes Sam (Lovelykids) Week 36 01 sept. om 08:30 uur prikjes Tygo (Silla) 03 sept. om 10:50 uur na-controle Gyn Sassa25 05 sept. 15:20 uur prikjes Roan (Niesje1980) Week 37 08 sept. om 14:00 uur prikjes Karsten (Senninha) Week 38 15 sept. om 9:30 uur prikjes Joost (Ramoontje) 16 sept. Eerste werkdag Senninha Week 39 23 sept. om ? uur prikjes Timo (Moesje83) Week 40 Plaatsing of wijziging op de lijst? Stuur dan een PB door naar Silla. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.