Rick en s middags op stok gaan? Dat had ik gedroomd En ik moet vanmiddag m'n foto's gaan bestellen en de lijsten uitzoeken. Nou ja, vanavond Joost op tijd de fles endan ga ik ook op tijd op 1 oor! Oh zo lief, Rick is Joost aan 't helpen met zijn Liga (hij laat 'm steeds vallen) *smelt*
nova vind beiden lekker.. maar zelf vind ik het badje handig als ik alleen ben maar nu was byron thuis
Nou ik heb inderdaad gemerkt dat ik niet met haar moet praten als me schoonmoeder erbij is want die neemt gewoon het gesprek over... Maar ja misschien dat ik dat wel doe, maar denk dat ze er niet aan wil omdat ze zoveel problemen heeft gehad in de zwangerschap en tijdens de bevalling... Naja ik zie wel, moet niet vooruit denken natuurlijk!
Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt. Misschien wordt het juist makkelijker als je schoonmoeder weer weg is, misschien kun je dan beter praten met je schoonzusje. Maar ze zal toch zelf moeten leren hoe ze met dingen om moet gaan en aan de bel moeten trekken als het niet goed gaat. Ze kan niet altijd zo beschermd blijven tegen alles.