Misschien is het wel anders hoor als je dochter een kind krijgt, want ze is natuurlijk al oma van Lisette en Marcus en daar deed ze niet zo... Maar dat komt misschien ook wel omdat Fred en ik beide heel zelfverzekerd zijn en vinden dat wij het alleen moeten doen?
Ik kreeg ervoor betaald en moet toch geld verdienen hè. Daarover gesproken, heeft By al een andere baan?
Ik begrijp wel wat je bedoelt! Je schoonmoeder heeft alles uit handen genomen en nu staat ze er dadelijk toch alleen voor! Maar dat zal best wel goed komen . En je kunt toch best tegen je schoonzusje zeggen dat je niet weet wat je wel of niet kunt zeggen tegen d'r? Of zal ze dat niet begrijpen. Je probeert alleen belangstelling te tonen, dat zal ze toch wel inzien?
Hahahaha ik heb een keer met allebei de kids onder de douche gestaan toen Fred niet thuis was! Ik leg gewoon het aankleedkussen op de grond, pak Marcus na het douchen goed in droog mezelf af en Lisette doet het zelf een beetje, dan doe ik haar kleed zij zich aan, ik kleed mezelf snel aan en dan Marcus!