vind hij het nog steeds niets? Heb je zo'n bad lig ding? Sinds ik dat gebruik vind Roan het één groot feest.
Ik vind ze nog steeds erg lekker! Er waren dagen dat ik wel 10 op een dag at, nu hou ik mij enorm in!
Nee dat heb ik niet maar zodra hij het water voelt is het een grote hysterische boel en niet meer stil te krijgen. Weet dus niet of zo'n badding gaat helpen.
dan is die nat...ik vind het douchen met Rihanna alleen maar makkelijk als mannetje ook thuis is ik kan maar niet meer bijlezen sinds dat AN er is...loop nog steeds 5 pagina's achter
Dat wel... Maar wat ik vervelend aan Sonja vind is dat alles je voorgekauwd word! Na 8 of 10 weken moet je het zelf doen en ga dan maar eens bedenken hoe je je dag in gaan delen met genoeg variatie en de juiste combinaties! En dan ook nog de juiste hoeveelheden op elkaar aangepast, want bonen bv bevatten weer meer kcal dan een broccoli! Maar goed ieder zijn eigen ding natuurlijk!
mn meisje is eindelijk stil dus deze mama gaat ff snel douchen en dan ook even liggen. Val bijna om van de moeheid door dat kleine spookje van me.