sorry komt denk ik omdat we gisteren "plannen" hadden, maar het feest ging helaas niet door omdat Roan zich meldde en daarna Damian
die monsterlijke knuffel kwam ik tegen op zolder bij mn ouders was van mij ooit ook een mega snoezig jurkje, voor nova voor de kerst
Je kan toch als je Rihanna op het aankleed kussen legt haar toedekken en jij naast haar jezelf afdrogen en dan gauw je ochtendjas aan doen en dan Rihanna aankleden?
Mijn leidinggevende reageerde super Ze wil mij niet kwijt (natuurlijk ) maar begreep volkomen waarom ik ging solliciteren. Maar goed heb wel gezegd dat het maar een kleine kans is dat ik aangenomen word ivb met de uren, wil niet dat ze al mij afgeschreven heeft, want straks word het allemaal niets en dan moet ik toch straks daar weer aan de slag 5 januari.
Ik heb het gevoel dat hij in zijn vorige leven is verdronken en daarom nu de angst voor water heeft. Sven en Maarit zijn echte waterratten.
we hadden eerst een playstation 2 dus die hebben we eerst doorverkocht samen met de spellen dus dat viel wel mee. Maar die wii fit vond ik ook best wel erg duur voor een "spelletje"