oh ja zeker! ben ik ook voor! mijn oma is vorig jaar maart overleden, maar ze wilde het zelf, ze is opgenomen geworden in het ziekenhuis omdat ze zo benauwd was. en daar heeft ze gezecht dat ze niet meer wilde, in goed overleg met de kinderen (mijn vader en 2 broers en 1 zus) heeft ze besloten met de pillen en alles te stoppen en alles stop te zetten. op de donderdag moesten we hals over kop naar het ziekenhuis, leon moest naar huis komen van zn werk (tenminste als hij dat wilde het hoefde niet) voor afscheid te nemen van oma. dat was erg heftig hoor! heb het bij mijn andere opa niet gekunnen afscheid nemen. vind het van de ene kant wel fijn, maar het is zo moeilijk gewoon om te weten dat je haar dan voor het laatst gezien hebt. en toen in juni gingen we trouwen, dat was erg emotioneel! vooral voor mijn vader en tante, en mijn tante had nog een mooi verhaal opgedragen aan leon en mij, gelukkig had leon een zakdoek bij want dat had ik wel nodig toen.
gefeliciteerd met je 20.000 (en ondertussen ben je er alweer dik overheen zie ik, maar ja beter een late felicitatie dan nooit toch )