Als Joost slaapt gaat het wel goed. Het probleem is éér hij slaapt, hoesten ....heb al 4x de hydrofiel onder zijn hoofdje vervangen vandaag ivm snot . En als ie overstuur is hè dan gaat ie ook weer hoesten. Rick hoest sowieso.....met of zonder Bisolvon . Kijk het morgen nog maar even aan en anders ga ik woensdag maar weer naar de HA......Ze hoesten alle 2 al vanaf begin vorige week .
Oh wat fijn... Tygo is wel vrolijk maar toch....ontregeld lijkt wel. Geef hem ook niet meer elke dag fruit...vind de melk nu belangrijker...
Ladies! Weer ff over de feestdagen... Ik overweeg toch maar om 1e kerstdag richting Maastricht te gaan...dan rond 12:00 uur rijden want dan doet Tygo meestal zijn lange middagdut dus dat kan mooi in de auto..komen we daar denk ik 14:30 uur aan dan is het ong. wel weer flessentijd... En dan de volgende dag weer rond 12:00 richting huis. Maar nu wil ik 2e kerstdag met mijn ouders bij mij doen gezien ik dan niet met Tygo hoef te slepen kan ie gewoon lekker in zijn eigen bedje slapen. Maar gezien de tijds"druk" ben ik opzoek naar ideeën..Gourmetten of fonduen is geen optie. Iemand ideeen voor een makkelijke kerst maaltijd... Want 24 dec kan ik alles (qua aankleding en ombouwen v/d woonkamer) klaarzetten enzo, maar gezien we die dag daarvoor dus in Maastricht zitten wil ik dus iets makkelijks op tafel zetten (plus het feit ik geen echte kok ben hihihi).... Oud en nieuw wil ik ook zoiets doen, gezien Hugh het dolgraag met z'n vrienden wil vieren maar ik geen trek heb om met Tygo te lopen slepen of bij de oppas te laten dus als men hiervoor tips heeft... Dusss question: Alle feestdagen dinner/ oud & nieuw tips...PB me!
Joost wou vandaag ook niet....fruit maar een beetje en groente wilde die niet eens proberen (bleef ie maar terug geven ). Heb uiteindelijk een fles van 210/7 gemaakt, van 120 ml pap gemaakt -die heeft ie bijna helemaal op gegeten- en de overige 120 ml uit de fles gegeven en die dronk ie zo op .