Da's een beetje lastig, want ik heb een grote bestelling gedaan, maar niet alles komt voor onze rekening als je 'm voelt. Maar voor onszelf ben ik kwijt....ehm..... 145 inclusief een 4tal kado-foto's en dan nog 17,5 voor de foto voor opa en oma (die krijgen ze van ons voor Kerst) en dan de fotosessie nog a 70....maar die wordt verrekend met de bestelling . Dus ehm: - 1x canvas (50x70) a 67 - 1 grote foto (20x30) a 17,50 - 5 kleine foto's (13x18) a 8,50 p/s - 4 kleine foto's (13x18) a 8,50 p/s als kadootjes - en de fotosessie . en dan nog: - 8 kleine foto's (13x18) a 8,50 p/s voor opa en oma (en voor hun rekening) - 2 grote foto's (30x30) a 37,50 p/s voor ons betaald door opa en oma - 2 lijsten (50x50) a 143 p/s voor ons betaald door opa en oma dat was het wel......en dat kost dus weer geld genoeg
goedemorgen dames, hier weer een goede nacht. alhoewel niet voor mij. manlief was weer eens aant praten in zn slaap en niet 1 keer maar een keer of 10. 1 keer met een engels accent drup drup drup en een andere keer moest ik stoppen met wat ik deed ofzoiets en de rest weet ik niet meer, was iets chinees achtigs . toen kwam mika om 4 uur. hij was ook in zn slaap bezig volgens mij want het was niet brabbelen en ook niet huilen zat er tussen in zeg maar was wel grappig om te horen, maar ben super brak, vanmorgen keelpijn, is nu gelukkig wat weg getrokken. vanmiddag komt een vriendin op bezoek, wel gezellig. mijn moeder is nu even voor mij naar de winkel, ik was bezig met 5 machines was te strijken . ben nog niet eens op de helft volgens mij, maar goed, even pauze even wat eten en drinken en dan weer verder
ja mijn ogen vallen ook bijna dicht onder het strijken, mijn werk tempo ligt erg laag, zal menig werkgever niet blij mee zijn als ik zo werkte bij hun
Zo ben bij, ff snel bijgelezen want ik krijg zo bezoek! Hier moest ik vannacht er een paar keer uit voor de speen, dat is wel jammer maar hij slaapt wel weer door zodra de speen er in zit! Lisette is nog steeds beetje ziek, vanmorgen poepte ze in d'r broek toen ze een scheetje liet en ze durfde het niet te zeggen, arm kind! Ze is ook een beetje erg rustig voor haar doen dus ben blij dat ik haar thuis gehouden heb van het kdv! Mijn buik is ook beetje raar aan het doen... Hoop niet dat de buikgriep nog heerst hier! Ohhh ja sint inkopen was wel leuk, alleen vind ik het ontzettend moeilijk om jongens kleding te kopen... Nou ik ga er weer vandoor, bezoek staat zo voor de deur! Doeiiiiii