jah.. niet van ons.. t geld groeit me niet op de rug onee.. er staat geen geld boom in mn tuin WIE? nintendo? jah dat ken ik.. maar WIE is nintendo? jaaahaaa.. enz enz.. nou sorry, maar uhh wie?
ik ben toch zeker sinterklaas niet.. als er straks bankbiljetten groeien op mijn rug, ben jij de eerste die het hoort, kom dan nog maar eens terug...
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet Er staat geen geldboom in m'n tuin 'k Ben Sinterklaas niet Ik heb een negatief fortuin Als er straks bankbiljetten groeien op m'n rug Ben jij de eerste die het hoort Kom dan nog maar eens terug 'k Ben Sinterklaas niet Ik ben toch zeker Sinterklaas niet Als er straks bankbiljetten groeien op m'n rug Ben jij de eerste die het hoort Kom dan nog maar eens terug
wist m wel maar heb maar 1 hand om te typen.... wil een computer en een mooie rode fiets en een hele grote teddybeer, maar meestal krijg ik niets....
vind pampers wel fijn, alleen niet de babydry. Daar heeft ze juist natte billen mee. verder veel kruidvat hier
had vanmorgen blijkbaar teveel gezegd, want ze wou NIET slapen.. Heeft ze van half 11 tot 11 uur ong. tegen mij aangeslapen. Want ik had visite. Half 12 de fles en nu ligt ze in bedje.. Maar weer NIET slapen.. Terwijl ze ZOOOO moe is...