Ja, zo'n man heb ik ook! Als ik maar eenmaal slaap dan hoor ik het niet, maar als ik midden in de nacht wakker word, dan word ik gek!
Leuke foto's hoor van Jurre! Zie ik het trouwens nou goed? Heb jij de box al in de onderste stand hangen?
Nou ik ben er weer! Ik ben best wel geschrokken van mijn oma. Ze zag er zeer slecht uit! Ze viel ook steeds in slaap, was erg in de war... En dan kom je thuis, krijg je een telefoontje van je schoonzus. Weten jullie nog dat we het over haar verwende gedrag hadden en over het kado? Ze belde om te zeggen dat echt blij was met het kado, maar de kleuren pasten niet goed in haar huis en of ik nog een bonnetje had. Ik vind haar echt ondankbaar, ben nog aardig geweest, maar het liefst kon ik haar wel wurgen op dat moment.
Ja was echt leuk! Mis het baby-zijn daardoor wel, want hij lijk zoooo inieminie terwijl hij toch 7 cm groter is als Nilo bij de geboorte. Kan mij echt niet meer voorstellen hoe klein Nilo dan was en dat is PAS 5 maanden geleden maar wat een wereld van verschil! Echt zon klein teer poppetje en dan zon grote teddybeer die al wijs om zich heen zit te kijken en alles probeer te pakken wat zich maar in de buurt bevind Zal van de week ff de foto's overzetten op de PC
Was trouwens zo lief: op het KDV hadden alle kids van het weekend hun schoentje gezet. Merel natuurlijk niet, die heeft niet eens schoenen . En toen lag er dus gisteren voor iedereen een zakje pepernoten en schuimpjes. En toen had ik gisteren nog zoiets van: "jammer dat Merel dit nog niet meekrijgt". En toen bleek dus achteraf toen ik er vanochtend weer was, dat er ook voor Merel een zakje lag . Nou jij..................meer voor papa en mama, maar toch.
naar van je oma zeg, is zo confronterend dan he, als je ze zo achteruit ziet gaan.... lekkere actie van je schoonzus, ga je het bonnetje geven, of heeft ze gewoon lekker dikke pech? wat had je voor haar gekocht?
ja lief he! nou niet dat ik weet.. ik zing vooral zie de maan schijt bruine bonen enzo.. maar dat heeft ie vast niet gehoord