sterkte.. wat akelig zeg.. hopelijk gaat het snel beter met haar, of hoe noem je het? slecht genoeg? dit is ook niks.. grr wurgen die griet!
leuk! jurres schoentje zat ook vol op de sportschool! met chocomuntjes en een manderijntje eet ik maar voor m op (krijgt ie t binnen via de bv )
hoop dat het hier nog even zo blijft.. byron moet nog even naar het cwi.. en nova slaapt, dus hopelijk kunnen we straks even lekker met zn viertjes de stad in..
Hoi, hoi en gelijk maar weer doei, doei, want mijn pauze zit er al 10 minuten op. Las dat Nova was verkouden was en haar oogjes dichtzaten. Gaat het al wat beter?
die versie ken ik niet... ik kijk mn klas al waarschuwend aan om niet te koekkoeken na een of andere hoek...
doei doei dan! nou niet echt.. ze is net een klein varkentje.. dr fles wou ook niet zo goed, dus maar pap dr in gestopt
Erg vervelend dat je oma zo in de war is. Ook niet leuk. Ik weet nog goed hoe het was met mijn oma die me toen niet meer herkende . En toen leek ze op te knappen en ineens was ze alsnog weg . Sterkte ermee!
wat erg van je oma, dus het gaat nog niks beter...dikke knuffel! wat ondankbaar van je schoonzus,bah je zou er haast niks meer voor doen
dat doe ik altijd oww.. volgens mij is het uhh.. een verzonnen versie van mij ofzo jor raakte dan altijd in paniek (achteraf wel logisch.. stel dat ik ineens mee moest)