Je hebt gelijk en daar komt nog bij dat ik zeker weet dat ze het niet zal begrijpen. Maar ik heb mijn andere schoonzus net even geïnformeerd, want die is bezig met een gedicht voor haar, dus die neemt dit ook wel mee in het gedicht
heb maar een maxicosi, maak die wel vast in kar, maar vind t vervelend om een dan in het centrum erin te laten staan, ben bang dat ik m dan zo kwijt ben.... misschien wel een keer zo'n babyschaal voor erin regelen....
Ahhh lieve Marin! Sprongetje...ik vraag me af of Tygo er echt erin zit op dat het een Pré sprongetje is...want de laatste duurde tot 22 wkn volgens mij maar goed je doet er toch niets tegen het lijkt wel alsof ie al MAAANDEN in een sprong zit hihihihi
Veraatje, jammer dat het nog steeds niet echt lekker met oma gaat. Maarre wat een irri schoonzus zeg!
Heel ff maar hoor! Ze kwam naar me toe: "mama mag ik een doekje?" dus ik vraag waarvoor? Zegt ze dat ze schoon gaat maken dus ik zeg nee, begint ze heel hard te huilen dus ik vragen wat er is zegt ze dat ze poep heeft! Arm kind! Later had ze weer in d'r broek gepoept, ze ging naar bed om te rusten en begon weer heel hard te huilen dus die had weer poep! Nu heeft ze ook weer verhoging dus vraag me af waar het heen gaat... Vind het zo zielig, wil het overnemen van d'r maar dat gaat niet!