Jeetje dit is echt te erg voor woorden! Opzich snap ik wel dat ze vraagt om het bonnetje maar ik vind het ook wel weer ondankbaar! Zou ze niet weten dat zij prutcadeau's geeft? Jij ook gewoon bellen de volgende keer, dat je het cadeau NIET leuk vind, of ze het bonnetje nog heeft? Als je durft tenminste
Nou ga maar weer eens wat doen ofzo hihihi Ben toch op het werk dus moet ook met werk bezig zijn ....
Meid dikke knuffel voor jou! Het is ook heel moeilijk! Ik kan je ook geen opbeurende woorden geven alleen dat ik ontzettend met je mee leef!
Zo daar ben ik weer even... Ik ga zo even terug lezen hoor. Ik zit eigenlijk te wachten tot Indi wakker word (ligt al vanaf 12 uur te slapen zal wel komen door de prikjes) want dan kan ik boodschappen doen. Ik wil vandaag even een voorraadje maken van groentehapjes maar wie weet precies wat je erin doet als je het zelf maakt? Groente en moet er ook nog melk bij of een aardappel?
Jaaaa dat had ik ook, zodra ik naar me kleine spruitje keek was de verdriet voor even verdwenen! Lachen door de tranen heen!
Zo jouw mannetjes zijn druk geweest vanacht Hier kan die van mij ook heel wat af lullen Nou succes met strijken!
Weet je, het CB is niet de baas hoor (dit weet je vast allang maar omdat je zegt dat je geen zin heb in een preek). Het is jou kind en jij doet hoe jij het doet! Nou ja hij heeft eczeem en het kan door van alles komen! En als je het echt heel vervelend vind dat ze weer wat te zeggen hebben vertel je ze lekker niet van de fruithap!
En dan helemaal als je niet weet van wie het komt! Al zal dit dan wel weer een idee opwekken hahahaha, maar dan moet d'r schoonzus er maar van ieder wat in zetten!
Hahahhahaa nou Fred zat erbij, die moest zijn lach zeer inhouden! Ze zei ook over sinterklaas (die kwam hier op de kade aan (ik woon aan het water) en tegelijk op tv) dat ze er 2 gezien had, want die op tv had een witte jurk en buiten een rode! Waar kinderen allemaal op letten...
Zou er geen melk bij gooien maar een beetje water waar je de groente in gekookt hebt! Aardappel kan volgens mij wel!