Daarom koop ik ze ook liever. Als je de echte pepernoten koopt zijn ze veel lekkerder dan je zelf ooit kan maken (en het kost ook niet zoveel tijd )
Echt balen dat Roan zo heeft gehuild. Goed van Damian dat hij alles braaf heeft ondergaan.. nu wachten!
hi ladies hier ben ik eindelijk weer eens...! k begin maar niet aan teruglezen dan moet ik volgens mij meer dan duizend lezen haha! Hoe is het hier? zijn er nog belangrijke dingen gebeurt? Hier is t niet echt fijn op t moment... Brenden is heel erg ziek! sinds vrijdagavond ineens na zijn fles toen bleef hij erin en zijn we halsoverkop naar het ziekenhuis gevlogen! Ondertussen had hij al drie keer overgegeven en er kwam een hele grote slijmprop uit. SIndsdien is hij heel erg benauwd, hoesten, slijm spugen etc. Hij is nu ook kapot en slaapt alleen maar... hopelijk is het gauw weer over want dit trekt hij niet lang! Hij heeft een baby inhaler gekregen met ventolin om zijn luchtwegen open te krijgen en een middel om de infectie aan zijn luchtwegen tegen te gaan... Was trouwens hele tijd niet online omdat onze laptop kapot was! ben af en toe bij mijn moeder op internet geweest maar dat hoeft nu gelukkig niet meer...
Wat wij op het moment met Karsten doen als hij 's nachts komt is met hem op bed gaan liggen en dan Karsten op mijn buik en borst neerleggen op zijn buik. Dan slaapt hij binnen notime en kunnen we hem weer makkelijk terugleggen.
Schoonfamilie had het er vandaag nog over met me vriendin die ook me schoonzusje is! Zij heeft precies dezelfde problemen met sommige mensen als ik, thank god!