Een jaar geleden ongeveer is ze gevallen en heeft toen haar bovenbeen gebroken en moest naar het ziekenhuis en vanaf toen is ze hard achteruit gegaan. Na het ziekenhuis is ze naar een verzorgingshuis gegaan en ging langzaam achteruit. Af en toe bloeide ze weer op, maar nu gaat het slecht met haar na de hartinfarct van vrijdag.
Van slapen worden ze beter! Maar ik geloof dat het vervelend is om je kind zo te zien! Ik vind het al vervelend als ze een griepje hebben laat staan zo!
Jeetje, meid wat een schrik zeg! Arme Brenden. Hopelijk is hij gauw van zijn benauwdheid af! Heel veel beterschap! En fijn om weer van je te horen!
Nou hier heeft Lisette weer koorts Ook heeft ze vreselijke buikkrampen en durft niet te poepen op de wc net moest ik weer een poepluier verschonen en moest haar bij het poepen ook echt ondersteunen dat ze niet in paniek raakte Het was ook echt dikke plakpoep dus dat zal ook wel zeer doen! Heb haar maar een zetpilletje gegeven en op bed gelegd met het voedingskussen, kan ze er lekker met een been op liggen doen d'r billen minder pijn!
Nee, maar heb er ook niet weer naar gekeken. De accu zal wel leeg zijn, moet nog even iemand ritselen met startkabels.
Ja is echt geen fijn gezicht. vrijdagavond liep hij helemaal blauw aan... ik was blij dat pieter nog thuis was die stond op t punt met de hond uit te gaan... die weken ervoor had hij al steeds kleine virusjes en dat vond ik al erg... nou nu vind ik niks meer erg! liet hem gister even aan mijn schoonzus horen die kon zijn ademhalen door de telefoon horen...
Ik dacht ik lees bij vanaf hier en dan vraag ik of iemand al iets van je ghoord heeft, maar hier ben je zelf al . Vervelend dat het niet zo lekker ging op het KDV.....was er een oorzaak voor of gewoon het feit dat ie ergens vreemd was en mama niet bij hem was? Fijn dat Damian het goed gedaan heeft tijdens de echo. En ik wacht in spanning met je mee!