Hi ladies, Hierbij de 1ste lijst... Vragen/opmerkingen/suggesties...stuur een PB Zoals jullie zien heb ik het e.e.a. kleiner gemaakt en verwijderd (v/d oude lijst) want anders werd het echt een paginavullend iets... Greetz P.S. zie scheel v/d lettertjes waardoor ik een beetje hoofdpijn heb dusssss ik ga chillen...ben er mss morgen weer!
dus ons woordenboek wordt nog steeds uitgebreidt. bedgym onderkantje kattenwas nou ik vergeet nog wel een aantal dus wie weet er nog een paar?
vervelend van die krampjes, vind het zelf ook altijd zielig. balen vandie sleutel inderdaad. wat nderkantje betreft heb ik geen last van gehad, want had geen knip of scheur
ik weet het! je pakt de verkeerde code denk ik bij tinypic. volgens mij pak jij de onderste, terwijl je de 2e van boven moet hebben
ik vind zelf dit een hele makkelijke site http://www.tinypic.com/ en de rest wordt je daar wel duidelijk, maar zal een poging tot uitleggen doen. je klikt op de knop bladeren bij bestand en dan zoek je dus een foto uit die bij jou op de pc staat. dan selecteer je bij bestandstype afbeelding. hierna bij verklein selecteer je website/email en als laatste klik je op verklein.dan gaat hij uploaden en als hij daarmee klaar is krijg je een stuk of 5 linken en dan kies je die waar IMG-code voor forums en berichten (2e van boven) bijstaat dat kopieer je en plak je hier in je berichtje. hoop dat het je lukt