nova ook.. in dr slaap lijkt wel.. dus dan maar weer troosten, maar durf haar dan niet te pakken, want weet niet of ze nou slaapt of niet..
mag ik ff snel jullie mening? wat zouden jullie doen heb brenden net uit bed gehaald,hij is kapot en ligt alweer tegen me aan te slapen terwijl ie nu eigenlijk de fles zou moeten hebben! en hij heeft de rest van de dag ook al niets anders gedaan dan slapen! z'n ademhaling is erg zwaar en had ook weer verhoging(38,7) we zijn de afgelopen dagen al zo'n 4x bij de ha post
ik denk dat mn theorie wel klopt of iemand moet zo slim geweest zijn, de achternaam expres fout te doen, maar dat lijkt me sterk want die weet niet van de mp fout
ik zat ook al te denken, of ik mn tanden dan moest poetsen voor de tijd.. maar jah, dan heb je mentol lijkt me ook niet ideaal
vermoeiend zeg, als ik dit lees ben ik blij dat Roan hem alleen wilt bij het inslapen en soms zelfs dat niet eens
ik heb ook een babyschaal, super handig en een stuk minder zwaar dan een maxi cosi. Met een baby en een peuter in de kar alleen al is het mij zwaar genoeg