%^$&%$^$%@$# baal een beetje van mijn toetsenbord. bjna alle berichten die ik van mezelf terug zie ontbreekt minimaal 1 letter en over het algemeen is het ook steeds dezelfde letter sorry hoor daarvoor, doe het niet met opzet iig. probeer ook wel om die woorden eruit te vissen want voor ik hem verzend is het nog veel erger
Deed ie gisteren bij mij ook. Toen kwam er een nieuwe email binnen en ik klik het aan kom op de site en ben 10 pagina's terug dan waar ik gebleven was.
Heel veel sterkte met de mannen. Ik hoop dat je vananacht je rust kan pakken. Wil je me PB-en hoe het bij de hh is geweest?
maud is al vanaf mei overdag zindelijk en 's nachts heeft ze steeds wel perioden. laatst wou ze geen broekje meer aan dus ik dacht is goed leg er wel een zeiltje onder, maar dat was ook maar eenmalig want ik kon gelijk het bed verschonen
Maarit gisteren nog. Niels had haar net een boekje voorgelezen, vervolgens gaat ze op een ander stuk bank zitten met haar armen over elkaar en zegt papa jij mag niet op mijn feestje komen. En waar dat dan weer vandaan kwam.
dank had het net gezien vergat in de winkel steeds te kijken bedacht me het dan dus ook als ik thuis was goh va hoeveel was het nou ach kijk nog wel. maar ondertussen ben ik 2 wk verder en wist ik het dus nog niet