Jeetje is ook niet niks wat er gebeurt is. Eerst Anno, Nannie, veraatje en Ramoontje heel veel sterkte! en Liesje fijn dat ze nu toch tevreden is! Raar eigenlijk dat zoiets kleins zoveel kan betekenen voor zo'n kleintje.
Zoals altijd is het nog steeds niet helemaal af. Het is eigenlijk niet te geloven maar ja. Niet alles ligt aan roeland want we wachten nog op de hoekjes zodat we alle plinten aan de muur kunnen zetten en die moeten nog steeds geleverd worden vanuit duitsland. Verder heb ik laatst een paar dingen opgehangen maar ben er achter gekomen dat uitmeten van afstanden tussen schroeven en dingen ophangen die meerdere gaten nodig hebben niet mijn ding zijn zodat we nu een scheve kapstok hebben (met al onze jassen eraan is er niks van te zien) en heb voor iets waar maar 8 gaten voor nodig waren 30 gaten geboord Heb toen maar besloten me gewoon bij het huishouden te houden Verder bevalt de woning super! Is helemaal zoals ik het wil qua inrichting en alles dus wat mij betrefd zitten we hier eerst nog wel een paar jaar. Mis alleen extra bergruimte voor de wandelwagen en de voerbakken van de honden maar daar is nog wel mee te leven.
Geen kinkhoest.... Kreeg gisteravond om 10 over 11 nog een sms van Nanda: Brenden is opgenomen in het ziekenhuis. Ze denken RS virus.. Hij ligt aan monitor en zuurstof! Morgen weten we meer! Lieve Nanda, bij deze nogmaals: veel sterkte met je ventje!
Dat lijkt maar zo, ze was meer onder de indruk van het feit dat Marin een kleine baby is en dat vond ze schattig!