ik voel me ook een stuk beter en geruster, want elke keer zat ik er toch wel mee omdat ze zo huilde en je niet weet waar het van komt
Zo iets zag ik al komen, vervelend dat het moet maar beter dan zo vol zorgen thuis te zitten met een ziek kindje. Brenden, heel veel beterschap ventje, hopelijk mag je snel weer gezond en wel naar huis KK wens haar maar veel sterkte!
Hier een goede nacht gehad. Mees werd om iets voor zevenen wakker, speen er in en meneer kwam een uur later pas. Steijn was ook rond 8en wakker. Lekker met zijn drietjes op bed gezeten (Miq was om 6 uur al weg) Veraatje: Steijn zag jouw avatar net en zegt, isse poes en ziet de foto van je dochter en roept: isse Malin (ja kan geen r zeggen) Geen geintje hoor! Ik vraag: wie is dat? Isse Malin mama. Net als Esmee die herkent hij ook
ja doe maar want Roan was wel onrustig vannacht. Zal wel door het trauma van gisteren komen, stoute mama die hem zomaar ergens dumpt
He getsie! Die Nanda en man hebben het maar te doen met die kleine vent van ze! Hoop echt dat dit het laatste is voor de komende 18 jaar dat ze lekker zorgeloos van hun ventje kunnen genieten!
hier gelukkig niet! Beiden hebben een bovenste luchtweginfectie en Joost alweer oorontsteking aan beide oren . Bij Rick moet het nu snel beter gaan en de koorts afnemen (voor het weekend) en voor Joost heb ik een antibioticakuur gekregen . Maar ook die zou met een dag of 2 weer op moeten knappen nu.....
Roan heeft drie extra gedronken 12 - 2 en 6 uur Tips? eucalyptusbadje, luuf baby, babyneusspray, half ui naast zijn bed, bedje bij hoofdeind op boeken