het is nu allemaal gezellig hier. ze zitten naar ht feest van sint te kijken en sam zit ook heerlijk mee te kijken in de wipstoel ga nog even een bakkie pakken (3e al)
Gelukkig heeft ze goed geslapen en is Truus haar oogje weer iets beter! Nu nog van het snotterige af!
irritant hoor.. ik kan daar niet tegen en degene die het op dr of zijn geweten heeft zou wel helemaal dubbel liggen nu
Je hebt toch wel geleerd dat je je nooit moet focussen op één persoon. Alle opties openhouden, tot je echt keiharde bewijzen hebt!
dan is het helemaal perfect t zit niet meer dicht enzo, dus doe er vandaag maar niks aan, hoe minder ik dr aan zit hoe beter lijkt me..
even herstellen ze zitten nu het muziekconcert van de club van sint te kijken ga hem zo wisselen voor de generale, want het concert kan ik nu ook wel dromen
haha dat doe ik ook niet ik heb nog altijd twee hoofdverdachten misschien moet ik toch wat gaan chanteren ofzo.. dan kom ik dr vast achter
Dat prut kan zeer doen en het oog zelf ontsteken he (dus dat het rood word) zou hem wel schoon houden maar misschien iets minder dan de dagen ervoor...