Zo zie je hoe de meningen verschillen! Ik vind ze ook op elkaar lijken hoor, alleen Marcus heeft blauwe ogen en licht haar, daardoor lijkt het ander vind ik...
ze hebben de zelfde wangen.. vind ze echt wel op elkaar lijken.. maar ja, ik vind wel meer wat anderen niet vinden
ook ik maar een keer aan de things-to-do zeeman bellen gyn bellen tono opzeggen jonge gezinnen bellen ivm felicitas kerstkaartfoto's produceren incl verhuizing cb boekje met schrift morris updaten youtube fimpjes uploaden kijken of een bepaalde tekening op een foto staat vaatwasser
moest vandaag een mail sturen hoe het ervoor stond, nou heb nog steeds niets terug en sta maar tot vandaag ingeschreven dus mag hopen dat ze het nog verlengen. en heb nog steeds niets gehoord van die vacature, stelletje lamballen daar, en hoe is het met byron en werk zoeken, en met jou sollicitatie
Maar dat soort dingen moet je ook niet aan mij vragen, ik zie dat vaak niet, alleen als het echt HEEL duidelijk is!
haha ja dat weten we nu wel , misschien dat mijn moeder vanmiddag zin heeft. het liefst ging ik naar bed maar goed dat gaat nu helaas niet
je moet je inschrijving zelf verlengen! anders krijg je gezeur.. byron heeft gister weer een brief de deur uit gedaan, en ik wacht nog geduldig tot ze me beld