boenen doe ik niet zo veel meer hier plus de oma's boenen nu ook heel wat af tijdens het oppassen en dat geeft mij weer tijd voor leuke dingen
ja, even bellen, uitleggen dat je het niet wist dat je een afspraak moest maken, en het dan alsnog doen
Ik vind het allemaal geblaat! Alles moet je zelf doen want ze kunnen zelf niet denken, overal achter aan zitten anders gebeurd er niks! Snap het wel want als je er ook geen moeite voor doet zal je het ook wel niet echt nodig hebben, maar toch... Zelfde als dat kl*te bedrijf AGIS! Dan maken zij een fout om je no claim terug te storten op je ex haar rekening (waar je onderhand al meer dan 6 jaar bij weg bent) en wat moet je doen... Zelf die griet opbellen om het terug te halen, zeg je nee, nou dan moet je Agis maar een brief schrijven met je verhaal en dan nog doen ze moeilijk! Moet je het toch maar ff terug betalen want jij had er geen recht op, nou dacht het ff niet! Die sukkels gaan er ook vanuit wanneer je meer dan 2x met een andere rekening betaald dat dat je nieuwe rek. nr is! Schandalig!